Keyifli okumalar, voteler ve yorumlar efendiym sjsjjsjs ♥
Song Ah Ri:
Belimde hissettiğim elle gözlerimi araladım. Deliksiz bir uyku çekmiştim ama kendime gelmekte zorlanıyordum. Görüşüm netleştiğinde burnumun dibinde Taehyung'u görmeyi hayal etmemiştim. Tüm vücudum onun vücuduna kenetlenmiş durumdaydı. Bacaklarımı bacaklarının arasında hapsetmişti ve kolları belimi sararak beni çevrelemişti. Hâlâ uyuduğu düzenli nefes alışından belliydi. Uyurken çok daha fazla masumdu. Ve tuhaf olan şey ben de ona sarılmıştım.
Ona sarılmıştım.
Neden yapmıştım bunu ve nasıl bu duruma gelmiştik bilmiyordum. Neyse ki ortada çok yanlış bir durum yoktu. En azından şimdilik..
Elimi yavaşça belinden çekip yüzünden uzaklaştım. Aynı şekilde onun kollarını ve bacaklarını da üzerimden kaldırdım.
Geceye dair ne olduğu hakkında tek bir şey hatırlıyordum o da Taehyung ile beraber ramen yediğimizdi.
Ona baktığımda uyumaya devam ediyordu. Hareketsiz kalarak neler olduğunu düşünmeye başladım. Hiçbir şey hatırlamamam için sarhoş olmam gerekirdi. Bunun başka türlü bir açıklaması olamazdı.
Bir süre boş tavanı izledikten sonra Taehyung ile kanepede sarhoş oluşum hafızama yerleştiğinde kendimden utanmıştım. Ona söylediğim sözler ve davranışlarım tam bir fiyaskoydu.
Onu erkek olarak görmediğimi söylemiştim, buna üzülmüş olmalıydı. Dahası Min Joon ile olan eski ilişkimi bile anlatacaktım. Ucuz kurtulmuştum. Yine de berbat bir durumdaydım. Hatırlamamış gibi davranmak en iyisiydi.
Avuç içimi alnıma yavaşça vurdum ve kendi halime söylendim. Kalkmak için hareketlenip oturur pozisyona geçtim.
"Günaydın Ah Ri."
Taehyung uyanmış ve beni izliyordu. Ne zamandır bu halde olduğunu sormayacaktım. Bir an önce sete gidip bu saçma geceyi unutmak istiyordum.
"Günaydın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura | KTH
Fanfiction#Hayrankurgu 81 ✿✿ Her bahar Japonya sakura ağaçlarından savrulan pembe çiçeklerle doludur. Göze bolca hitap eden bu manzara karşısında hiçbir şey duramaz diye düşünürdüm. Ta ki onunla tanışıncaya kadar. Onunla tanıştıktan sonra gördüğüm ve görebile...