O pár dnů později (z pohledu Holly):
Už je to pět dnů co trčíme v Mount Weather. Ostatní si to nejspíš užívají ale mě se to nelíbí. Jediná pozitivní věc byla to že jsem získala zpět svůj deník. Poslední dva dny jsem po nocích vypínala kamery a plížila se všude možně abych našla informace. Už jsem říkala,že jsem skvělý hacker? Zdálo se to lehké ale ve skutečnosti je to dost složité. Nic moc jsem nenašla. Jediná věc co mi vrtala hlavou byla ta, že na mapě nebyly žádné východy. Půjčila jsem si propisku a značila si vše kde by mohl být východ.
,,Pořád se snažíš najít východ?" zeptala se mě Clarke a já sebou cukla.
,,Ne." rychle jsem zavřela složku.
,,Každou noc se plížíš ven. Nemyslím si že chodíš na noční procházky." založila si ruce.
,,Fajn." přiznala jsem. ,,Snažím se najít východ. Clarke,já tomu tady nevěřím."
,,To já taky ne,snažím se taky něco najít." přiznala.
,,A našla si?" zeptala jsem se.
,,Ne víc jak ty." zakroutila hlavou.
,,Co budeme dělat?"
,,Ten východ si najdeme sami." rozhodla.
,,Kdy? Jak?"
,,Dnes v noci." vytáhla kartu a ukázala mi ji. Byla to karta nějakého z pracovníků.
,,Jak jsi...?"
,,Neptej se." přerušila mě.
*Ten samý den - půlnoc* (Bez pohledu.
,,Připravená?" zeptala se Clarke.
,,Kamery jsou vyplé. Připravená." přikývla jsem.
Obě dvě se vydaly najít jakýkoliv východ. Během noci prošly s pomocí karty několik dveří. Právě teď byly ve skladu obrazů.
,,Slyšíš to?" zeptala se Clarke Holly.
,,Jo,z kama to jde?" zeptala se.
Obešly celou místnost a zastavily se u velkého okna,které vypadalo jako ventilace. Podívaly se skrz a to co uviděli je lehce znepokojilo. Mnoho kleci a v nich zavření zemšťané.
,,Kde to je?" zeptala se Holly.
,,Nevím. Zjistíme to. Zítra." rozhodla.
,,Souhlasím." přikývla.
Obě dvě se vrátily zpět a lehly se do postelí aby nic nebylo napadné.
Holly v noci nespala. Přemýšlela nad tím jak se dostat do té místnosti. Během té noci ji něco napadlo. Když byla na té ošetřovně tak Maya byla napíchlá na nějakou hadičku,která někam vedla. Tohle bylo jejich řešení.,,Musíme se dostat na ošetřovnu." řekla Holly Clarke.
,,Jak? Tam se dostaneš jen když si zraněná." zkonstatovala.
Holly se ušklíbla. ,,Tak zařídíme abych byla zraněná."
Holly si sundala obvaz,přešla k posteli a s pomocí šroubku si rozřízla tu ránu znova.
,,Teď pojď. Musíme sehnat doktorku." řekla a vydala se na chodbu.
Clarke ji následovala. Po chodbě hledali doktorku a hned co ji našli je odvedla na ošetřovnu. Znova jí to vydesinfikovala a zavázala.
,,Musíš si dávat větší pozor." upozornila ji Tsingová. ,,Doufám že budeš opatrnější."
,,Jo,budu." přikývla. ,,Děkuju."
,,Tak jo,cestu zpět znáte. Omluvte mě." řekla a odešla.
Hned co odešla se Holly podívala na jediného pacienta co tam byl. Následovala hadičku,na které byla napojená. Dostala se ke dveřím,které Clarke pomocí karty otevřela. Vstoupily dovnitř.
,,Měla jsi pravdu." podívala se Clarke okolo.
,,Musíme najít východové dveře." zkonstatovala Holly a rozešla se uličkou mezi klecmi.
Clarke ji následovala ale zastavila se u jedné z nich.,,Anyo?"
,,Clarke!" okřikla ji Holly hned co uslyšela,že sem někdo jde. ,,Musíme jít."
Clarke Holly naprosto ignorovala a mezitím se snažila otevřít klec.
Holly si povzdechla,z vlasů si vyndala pinetku a podala jí Clarke. Díky tomu jí odemkla a Anya vyšla ven. Když Holly uslyšela otevírání dveří a hned jí došlo kdo sem jde.,,Dělejte! Sem!" křikla na ně Clarke a všechny tři zmizely ve dveřím s nápisem konec kontaminované zóny.
Byla to malá uzavřena místnost.
,,Kde to jsme?" zeptala se Clarke.
,,Už jsem se zmínila že mám kalustrofobii?" podotkla Holly.
Místnost se rozsvítila červeně a začal se ozývat něco jako alarm. Po chvilce se podlaha pod nima propadla a ony šachtou sjely dolů do voziku. Jejich pád nebyl tak tvrdý,jelikož spadly na mrtvoly.
,,Jak se odtud dostaneme?" zeptala se lehce vystrašeně Holly.
,,Ššš." ztišila ji Clarke. ,,Někdo jde."
Anyu to nijak nezastavilo.,,Yu gonplei ste odon." řekla a klukovi pod ní zlomila vaz.
Vozík se začal hýbat. Muž, který je vezl byl jeden ze smrtonošů. Když vozík zastavil a ony slyšely zvuky kroků jim došlo, že odešel. Holly vykoukla ven.
,,Jsme kousek od nich,takže jestli chceme vypadnou a já má říkám že chceme,tak musíme rychle. Na tři."
řekla a Clarke přikývla.,,Raz." ,,Dva." ,,Tři."
Na tři všechny tři potichu vylezly ven a co nejrychleji a nejtišeji utíkaly pryč.
,,Kama teď?" zeptala se Holly a když ji nikdo neodpovídal dílo jí,že byla sama. ,,Sakra." zaklela a utíkala zase pryč.
Po chvilce bloudění se dostala ven. Rozhlédla se okolo. Chvilku přemýšlela kam jít ale nakonec se vydala do starého tábora a doufáním,že tam ještě něco zbylo.
ČTEŠ
Sky Girls ✔️
FanfictionNikdo by nevěřil že zrovna Marcus Kane by mohl mít dceru. Má, dokonce dvě. Pro jejich štěstí nikoho z nich nevypustli už jen kvůli známostem s kancléřem. Jejich matka je opustila hned po porodu a ani jedna z jeho dcer neví kdo to je. Je čas to zjist...