Tohle Holly už nebavilo. Ten muž ji táhnul bůh ví kam,přitom ona chtěla jen na jedno místo. Zpět za Bellamym a rodinou.
Bellamy se z tama dostal a hned v ten moment u něj byl Marcus s Montym.
,,Už jsem ji skoro měl. Byl jsem u ní." řekl.
,,Najdeme ji znova" řekl Marcus.
,,Nemůžeme ji ztratit! Nemůžeme ztratit Holly!" vykřikl.
,, Neztratíme ji. Vrátíme se do Arkáde, nabereme víc lidí a najdeme ji." ujistil ho.
,,To už může být daleko! Musíme za ní hned." naléhal Bell.
,,Bellamy,sotva chodíš." řekl Monty.
,,Najdeme ji a přivedeme zpět živou a zdravou. Ale tímhle by jsme si moc nepomohli." řekl Marcus.
Bellamy souhlasil. Vrátili se do Arkádie a tam ho Abby ošetřila. Mezitím Marcus sehnal dali lidi na pomoc.
Holly poznala,že se zase rozednělo. Tak moc chtěla tomu muži prostřelit hlavu nebo tak něco ale bohužel neměla jak. Zastavili. Nechápala proč.
Zastavili protože jim cestu zkřížili lidé z Azgedy.,,Chil yu." (V klidu.) řekl muž a odkryl svoje znamení. ,,Ai nou lufa sich au." (Nechci žádné potíže.)
,,Em kom Azgeda." (Pochází z Azgedy.) řekl jeden z těch dvou. ,,Chon dison bilaik?" (Kdo je tohle?")
,,Wanheda."
Ten muž přešel k Holly a sundal ji pytel z hlavy. Ona už měla rozhled na všechny okolo sebe.
,,Honon gon Haiplana." (Vězeň pro královnu.)
Pro královnu? Kdo to sakra je Pomyslela si Holly.
,,Ai don tel yo op." (Já jsem to říkal.)
,,Sis em op." (Vezměte ji.)
,,Ai nou na teik yo dula daun." (Nenechám tě to udělat.)
V tu chvíli pustil provaz za který byla Holly připoutaná. Pochopila, že musí utéct a tak ve chvíli co ten muž co ji držel se pustil na toho dalšího se dala na útěk. Jeden z nich šel po ní. Dostala se ke kraji lesa když po ní muž z Azgedy skočil a shodil ji na zem. Neměla se jak bránit a tak už to rovnou vzdala. Už to vypadalo že ji zabije. Zabil by ji kdyby mu muž který jí věznil neusekl hlavu. Tělo muže odhodil pryč a zvedl Holly. Zatáhnul ji na náznak aby šla dál. Ozvala se střelba a to ji zastavilo. Uviděla Bellamyho,Marcuse a ostatní. Bellamy si jí všiml.
,,Jdeme." zatáhnul ji znova.
Holly zakroutila halovou na náznak ať je nesleduje. Bellamyho to všem neodradilo a rozeběhl se za nimi. Jeden muž ho však zastavil. Holly ho poznala i na dálku. Charles Pike,učitel na Arše. Holly mu v duchu poděkovala že jo zastavil.
,,Kdo je ta královna?" zeptala se.
,,Žádné otázky."
,,Chci vědět co se mnou bude."
On zastavil a otočil se na ni.,,Pořád tě můžu zabít. Takže pokud nechceš být mrtvá tak sklapni."
,,Kdyby si mě chtěl zabít už to dávno uděláš."
On ji na to nic neřekl. Jen ji vrátil pytel na hlavu.
Za pár hodin cesty se okolo začaly ozývat hlasy a tak Holly poznala, že už jsou asi na místě. Postupovali dál a podle informací, které si Holly tak nějak domyslela ji došlo že jedou výtahem nahoru. Zastavili a vyšli ven.
,,Wanheda . Kom ai don swega klin." ( Wanheda. Jak jsem sliboval.)
řekl a Holly zatlačil na rameno aby si klekla. Sundal ji ten pytel a ona se začala rozhlížet.,,No to si děláš prdel." řekla když uviděla osoby,které znala až moc dobře. Lexa a Clarke.
,,Ahoj Holly." pozdravila ji Lexa.
,,Podmínka byla že nám ji přivedete nezraněnou." řekl Clarke.
,,Nešlo to s ní moc lehce, ale udělal jsem svoji část. Teď ty udělej svoji." podíval se na Lexu. ,,Zruš mé vykázání."
Lexa se na chvíli zamyslela.,,Zavřete prince Roana z Azgedy do věznice." Zemšťané se ho chopili a odtáhli pryč.
,,A co s Wanhedou?" zeptal se muž vedle Lexi.
,,Nechte nás." přikázala a všichni opustili místnost.
Clarke rozřízla provazy a pomohla Holly se zvednout.
,,Děláte si že mě srandu že ano? Proč?" zeptala se a založila si ruce.
,,Věděli jsme že by si nesla dobrovolně." řekla Clarke.
,,Sakra Clarke! Ten váš princ Azgedy malém zabil Bellamyho!" rozkřikla se.
,,Sledoval tě?" zeptala se Lexa.
,,Jo.On,táta,Monty,Kriss dokonce i Indra nebo učitel Pike." řekla.
,,Zařídím to. Clarke ukaž Holly její pokoj."
Clarke ji zavedla do jejího pokoje. Byli ve staré budově a tak tam bylo vše jako ze středověku ale pořád se to Holly líbilo. V pokoji se posadila na postel.
,,Omlouvám se. Nemělo to být úplně tak jak to dopadlo ale,jsi hledaná a lovená. Všemi." objasnila.
,,Připadám si jako zvíře. Proč? Co je na mě tak zvláštního?" zeptala se.
,,Říkají ti Wanheda. Velitelka smrti. Věří že když tě zabíjí získají tvojí moc a budou moct vládnout smrti."
,,Zní to jako špatná pohádka pro děti. Co bude dál? Zůstanu tu až do konce života?"
,,Vymyslíme co bude dál. Měla by sis odpočinout."
Clarke už měla namířeno ke dveřím ale Holly ji ještě zastavila.
,,Proč ji věříš? Po tom co nás nechala v Mount Weather?" Znovu si založila ruce.
,,Je to naše jediná naděje." odpověděla a odešla.
Holly se rozhlédla po pokoji. První věc co ji zaujala byl balkón. Přešla k němu,odhrnula závěsy a vešla na balkón. Sluníčko ji sice trochu oslepilo ale i tak mohla vidět okolí. Ten výhled se jí líbil. Dole vedle budovy byly stánky s jídlem,které dělali místní lidé. Byla v padesátém patře a rozhodně se jí nechtělo spadnout dolů.
Vrátila se zpět k posteli a plácla sebou na ni. Přemýšlela nad tím co bude dál. Moc toho na výběr nebylo. Byla hledaná a lovená a umřít se jí rozhodně nechtělo. Chtěla se ale vrátit k její rodině a Bellamymu.
ČTEŠ
Sky Girls ✔️
FanfictionNikdo by nevěřil že zrovna Marcus Kane by mohl mít dceru. Má, dokonce dvě. Pro jejich štěstí nikoho z nich nevypustli už jen kvůli známostem s kancléřem. Jejich matka je opustila hned po porodu a ani jedna z jeho dcer neví kdo to je. Je čas to zjist...