29. Kapitola *

121 7 0
                                    

Nastalo ráno. Skupina se sešla znova u kontejneru, který je dovezl sem. Holly byla opřená o kontejner s vyhlížela Clarke, která stále byla na někdy pryč.

,,Neříkejte mi, že se vypravila na šálek čaje." Holly protočila oči.

,,Musíš na ni pořád tak útočit?" podíval se na ni Bellamy.

,,Nechceš ji nechat?" zeptala se Octavia. ,,Má právo ji nenávidět."

,,Opravdu? Stejně jako ty nenávidíš mě?"

,,Můžete toho zatraceně nechat?!" okřikla je oba Holly.

,,Měla by ses uklidnit." řekl jí Jack.

,,Měl by si mi přestat říkat co mám dělat." prohodila.

Clarke se konečně objevila s Lunou za ní. Holly poznala, že za sebou měly nějakou hádku.

,,Dáš nám zase takovou tu lahvičku nebo co?" zeptala se Holly.

,,Nebudu riskovat, že jeden z vás prozradí polohu mého ostrova." objasnila Luna. ,,Omlouvám se, že vám nemůžu jinak pomoc."

,,Prostě to dej sem. Máme víc věcí na práci, než je vybavování." Holly nastavila ruku a Luna jí předala lahvičku.

Holly se posadila na zem v kontejneru a lektvar vypila. Už věděla, co se bude dít a tak se opřela o zeď. Ostatní následovali její čin. Když všichni spali, Luna nechala zavřít kontejner a poslat je zpět.

Když se Holly probudila, ležela na tvrdé zemi obklopená kameny. Byli zpět. Všichni se pomalu začali probouzet. Holly se zvedla a podívala se okolo.

,,Co budeme dělat teď?" zeptal se Jasper.

,,Bojovat." odpověděla Octavia.

,,Nemůžeme zabíjet naše vlastní lidi." namítla Clarke.

,,A co chceš dělat princezničko?" podívala se na ni Holly. ,,Kdyby si to nechala na mě..."

,,Kdybych to nechala na tobě? Chtěla si jí to narvat do hlavy Holly!" okřikla ji Clarke.

,,Takže tobě přijde jako lepší nápad pozabíjet naše lidi?" postavila se naproti ní. ,,Mám tam tátu a sestru."

,,Já vím!" opáčila Clarke. ,,Já tam mám zase matku. Vím, jak se cítíš Holly."

Clarke ji chtěla chytit za ramena, aby se trochu uklidnila, ale Holly udělala krok dozadu.

,,Nevíš." namítla. ,,Kdyby si to věděla, určitě by si měla lepší plán! Ty se pokusíš zachránit svou matku a samozřejmě ti všichni vyjdou vstříc, protože jsi prostě vůdkyně skupiny a dcera kancléřky, ale co mám dělat já? Spoléhat se zase sama na sebe, protože princeznička Clarke si udělá podle svého, jako v Mount Weather!"

,,Neměla jsem na výběr!"

,,Ale měla! Vždycky máš na výběr, ale ty uděláš svinčík a já ho musím uklízet, příště si zatáhnout za tu páčku sama!"

Holly si prohrábla vlasy a udělala pomalou otočku. Octavia navrhla jít do roveru, protože věděla, že Holly chce být chvíli sama. Jasper ji následoval. Jack chtěl něco říct, ale Octavia zakroutila hlavou a tak ji následoval taky. Clarke už se nesnažila na ni mluvit, věděla, že by to jen zhoršila, ale Bellamy, ten tam pořád stál a pozoroval ji. 

Nádech, výdech. Holly se pořád snažila se trochu uklidnit, ale poslední dobou toho na ni bylo tolik, že už se nedokázala uklidnit. Přešla k jednomu sloupu z kamenů a největší silou do něj praštila. Klouby měla odřené a pravděpodobně i zlomené. Bellamy se rozešel k ní, ale ona jen zvedla ruce, ať ji nechá na pokoji a odešla do roveru. 

,,Takže směr Polis." řekl Jack, který seděl za volantem. ,,Všichni připraveni?" 

,,Můžeme jít bojovat." řekla Octavia.

,,Hah." ušklíbla se Holly. ,,Bojovat? Potřebujeme plán a já shodou okolností jeden mám, ale budeme potřebovat posily. Jeď směrem Azgeda."

,,Azgeda? Zbláznila ses?" zeptala se Clarke. 

,,Já jsem naprosto při smyslech." odpověděla Holly. 

Holly měla vše promyslené už od chvíle co Luna řekla, že jim nepomůže. Celý plán jim prozradila a na názory se nikoho neptala. Už ji unavovalo být ten dobrý člověk. Pro jednou musí být ten špatný. 

Sky Girls ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat