4.Kapitola *

370 26 3
                                    

Z pohledu Kriss:

Druhý den sedím zavřená v pokoji. Nemám v plánu vylézat ven. Táta už mě několikrát přemlouval ať jdu ven ale já vždy odmítla. Říkala jsem si že možná kdyby mi Raven pomohla,dostala bych se tam a Holly by mohla žít. Nakonec to ale nebyla moje vina. Bly ato vina rady-

Už po několikáté jsem uslyšela klepot na dveře.,,Kriss,mám schůzku takže nebudu doma." oznámil.

,,Myslíš si že mi to vadí?" odvětila jsem.

,,Kriss,nemůžeš trucovat do konce života." řekl.

,,S takovou bude konec života za chvíli." protočila jsem oči.

Slyšela jsem kroky a došlo mi že odešel. Otevřela jsem dveře mého pokoje a vyplížila se ven. Měla jsem namířeno k Raven,protože mi bylo jasné že teď už mi pomůže.Její dveře byly otevřené,vešla jsem dovnitř.

,,No konečně,máš to?" ozval se hlas.

,,Promiň. Asi sis myslel že jsem Raven." řekla jsem hned.
Ten kluk se otočil.

,, Ano,myslel. Kdo jsi?" zeptal se.

,,Jsem Kriss Kane, hledám Raven." pousmála jsem se.

,,Já jsem Kyle Wick. Raven odskočila pro nějaké součástky." řekl.

,,Součástky?" zeptala jsem se a přešla ke stolu kde měl něco rozdělaného. ,,Na co?"

,,Na opravu lodě. Abby jí o to poprosila." zasekl se ,,Aaa já jsem neměl nic říkat."

,,V klidu." pousmála jsem se. ,,Nic neřeknu."

,, To ti budu vděčný." usmál se.

Do místnosti zase někdo vešel. Byla jsem přesvědčená že je to Raven ale když jsem se otočila zjistila jsem že to Raven není. Proč tu jsou všichni jen Raven ne?

,,Kriss? Co tady děláš?" zeptala se.

,,Co myslíš že tady dělám Abby?" založila jsem si ruce. ,,Jaktože si mi neřekla že máš v plánu letět na Zem?"

,,Chtěla by si letět taky a to já nemůžu dovolit." objasnila.

,,Jo,protože by se táta zbláznil." řekla jsem a protočila oči.

,,Musím zjistit co se na Zemi děje. Nic z toho nesmíš říct tátovi." upozornila mě.

,,Jdou sem!" vtrhla sem Raven.,,Jdou sem strážníci a tvůj táta." podívala se na mě.

,,Za jak dlouho bude ta loď připravená?" zeptala se jí Abby.

,,Deset minut." řekla.

,,Dobře. Dodělej loď a odleť. Zdržím je." rozhodla.

,,Nepoletím bez tebe." odmítla.

,,Leť. Zjisti co se děje a pak mi dej vědět." řekla jí.

,,Ať se tam děje cokoliv,musíš to zastavit." řekla jsem jí a pak se podívala na Abby. ,,Jdeme." kývla jsem a obě dvě jsme šly naproti mému tátovi a ostatním.

Z pohledu Holly:

Na Zemi jsme už čtyři dny a já musím pořád přemýšlet nad tím co si asi teď Kriss s tátou myslí. Jasně, myslí si že jsem mrtvá a to jen díky tomu namachrovanému idiotovi. Omluvil se,jo to beru,ale štve mě ještě jedna věc. Jindy se ke mě chová jako kdybych mu ublížila a včera se choval jako můj dlouholetý kamarád nebo bůh ví co.

,,Holly." oslovila mě Clarke a já zvedla pohled od mého deníku.

,,Ano?" podívala jsem se na ni.

Sky Girls ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat