Do táboru dorazila kolem podvečera. Jako první věcí si všimla nápisu vyrytém na lodi. Byl to vzkaz pro Clarke a souřadnice kde se nachází Archa.
,,Milé." řekla si a pousmála se. ,,Nikdo nepočítá s tím že ostatní jsou na živu."
Vešla do lodi a celou ji prohlédla. Pro její štěstí tam zbyly ještě dvě zbraně. Vzala si je a vydala se podle souřadnic do Archy. Někde v hloubi duše doufala že na Arše je jak Finn,Bellamy s Octavií tak její rodina. Vážně v to doufala,a moc.
Byla noc když se konečně dostala k Arše. Byla na konci lesa, ale obří Alfa stanici nešlo přehlédnout. Všechno to tam svítilo a ona už se těšila až se tam vrátí. Na chvíli pomyslela na to co kdyby tady byli dřív,možná by teď nikdo z nich nemusel být mrtvý nebo zavřený v Mount Weather. Podle všeho jich bylo v Mount Weather 48,teď už jen 46 po tom co odešla Clarke i Holly. Ještě chvíli se zasněně dívala na rozzářenou Archu ale pak ji něco vyrušilo. Vyrušila ji rána,kterou uslyšela. Hned po tom ji trefila kulka do ramene,která ji skolila na zem. Zvedla se ale to už kolem ní stáli lidé se zbraněma.
,,Ani se nehni zemšťane!" okřikl ji jeden.
Myslí si že jsem zemšťan. Pomyslela si. ,,Počkat,já nejsem zemšťan." obhájila se.
,,Nelži!" zakřičel a vystřelil po ní. Ona naštěstí stihla uhnout.
,,Jsem Holly Kaneova. Dcera Marcuse Kanea."
,,Odveďte tu lhářku do cely." přikázal voják a dva z nich se jí chopili.
,,Ne! Počkejte! Já nelžu! Zeptejte se kohokoliv! Hej!" i přes její křik ji odvedli do věznice.
Už je to několik hodin co ji odvedli a ona teď sedí na zemi opřená o zeď. Zaskřípání dveří naznačilo otevírání její cely. Když se podívala kdo do její cely vstoupil,nemohla uvěřit vlastním očím. Před ní stál jak Marcus Kane tak i Kriss. Holly se zvedla z chladné země a Kriss ji hned běžela obejmout.
,,Takže jste nebyli na lodi Exodus." pousmála se a pak šla obejmout i Marcuse.
,,Ne,loď Exodus ukradla Sydneyová." odpověděl jí.
,,Ani nevíte jak jsem ráda." přiznala.
,,Holly. Potřebuješ na ošetřovnu." upozornila ji Kriss.
,,Jo,to by se hodilo." pousmála se.
Dovedli ji na ošetřovnu,kde ji Abby ošetřila. Na ošetřovně spala i Clarke,která se dostala do táboru ještě dřív než Holly.
,,Nebyla s ní jedna žena?" zeptala se potichu Holly.
,,Byla. Bohužel je mrtvá." odpověděla Abby.
Holly si povzdechla. Clarke ji zachránila aby nezemřela ,ale stejně je mrtvá.
,,Někdo na tebe venku čeká." oznámila jí Kriss.
Holly se na ni děkovně usmála a šla ven. Venku už svítilo sluníčko a všichni venku se dobře bavili.Raven, která tam na ni čekala se zvedla z lavičky a usmála se na ni. Holly ji hned obejmula.
,,Co se stalo?" zeptala se hned co si všimla kovové dlahy na její noze.
,,To je na dlouho." pousmála se.
,,Hlavně že žiješ." usmála se.
Raven se podívala okolo. ,,Myslím že by někdo chtěl vědět že ty žiješ taky." ukázala hlavou doprava.
Holly se tam podívala. Hned co ho uviděla se jí zalili oči slzama štěstí a hned se k němu rozeběhla. Jakmile byla u něj skočila mu kolem krku. Byl chvíli překvapený ale nakonec ji přitiskl k sobě.
,,Už mě nikdy tak neděs." zašeptala.
,,Já? To ty mě neděs. Bál jsem se že jsi mrtvá." opáčil.
I když bylo Holly v Bellamyho objetí dobře tak se od sebe odtáhli a pak se sobě dívali do očí.
,,Pořád nemůžu uvěřit že to si ty. Že tu stojíš, živá a zdravá." řekl a ona se usmála. Nikdy nevěřila,že tohle uslyší.
,,Zdravá úplně ne,ale živá ano." usmála se.
,,Nikdy jsem si nemyslela že tohle uvidím." usmála se O.Holly se na ni podívala a pak ji taky obejmula.
,,Kde je Finn?" doběhla k nim Clarke.
,,Hledá tebe." odpověděl jí vážně Bellamy.
,,Sám?" zeptala se Holly.
Bellamy si povzdechl.,,S Murphym."
,,Musíme ho najít." rozhodla. ,,A to co nejrychleji."
Murphymu nevěřila a bylo jí naprosto jasné, že něco vyvede. Chtěla zabránit dalším ztrátám na životech.
ČTEŠ
Sky Girls ✔️
FanfictionNikdo by nevěřil že zrovna Marcus Kane by mohl mít dceru. Má, dokonce dvě. Pro jejich štěstí nikoho z nich nevypustli už jen kvůli známostem s kancléřem. Jejich matka je opustila hned po porodu a ani jedna z jeho dcer neví kdo to je. Je čas to zjist...