22.Kapitola *

193 11 0
                                    

Prokličkovaly lesy jak jen rychle mohly a když už cítili kouř ještě víc než předtím tak věděly že jsou kousek od místa výbuchu.

,,Clarke! Někdo přežil!" vykřikla Holly a rozjela se k tomu člověku. U něj seskočila z koně a klekla si k němu.,,Chit kom au?" zeptala se. (Co se stalo?)

,,Skaikru." zasýpal. Byly to jeho poslední slova před smrtí.

Holly se podívala na Clarke. Clarke ji pochopila a už jela zpět. Holly přešla do vypáleného místa. Tolik mrtvých těl a tolik zničených domů. Dřív by se radovala z toho že je hrozba zažehnána,ale teď? Teď se bojí co provedou příště. Trikru byla součást její rodiny. Už se nedalo nic dělat. Nasedla na koně a jela zpět. Po cestě potkala jezdce z Polisu. Clarke ji pochopila správně. Holly chtěla aby jela zpět a řekla Lexe aby poslala jezdce do Arkádie zjistit co se tam děje.

*Z pohledu Holly*

Nedalo mi to spát. Musela jsem vědět jestli jsou všichni v pořádku a co se tam děje abych to mohla co nejdříve zastavit. Hned co se rozednělo jsem šla do jednací síně a doufala že tam bude Lexa. Samozřejmě byla. Byl tam i Roan a Echo.

,,Echo?" oslovila jsem ji. ,,Ty jsi Azgeda?" překvapilo mě to,jelikož jsem si myslela že je Trikru.

,,Co potřebuješ Holly?" zeptala se Lexa a tím ukončila následující rozhovor mezi mnou a Echo.

,,Vrátili se už tvý jezdci?" zeptala jsem se.

,,Ano." přikývla Lexa, ale víc k tomu nedodala.

,,A? Co se děje?" naléhala jsem na odpovědi.

,,Vyměnili kancléře." řekla.

,,Cože? Jak vyměnili kancléře? To ne,to by Abby jen tak nedovolila. Ani Kriss a Bellamy." zakroutila jsem hlavou.

,,Nerada ti to říkám, ale Bellamy je součástí vypálení vesnic."

Nic jsem neřekla jen jsem stála s vykulenýma očima.

,,Ne každého koho si myslíš, že znáš doopravdy znáš." řekl Roan a spolu s Echo odešli.

,, Dobře,dej mi minutku na zpracování informací." na chvilku bylo ticho. Už jsem měla vše uspořádané. ,,Takže. Můj táta už není kancléř,to vysvětluje to vypalování. Nový kancléř nás nemá v lásce. Ale Bellamy? Proč se k němu přidal?"

,,Nás?" zeptala se a tím změnila téma.

,,Co?" zvedla jsem obočí.

,,Řekla jsi nemá nás v lásce." objasnila.

,,Ano." přikývla jsem.

,,Jsou to tvý lidé."

,,Postavili se proti vám. Už to nejsou moji lidé." rozhodla jsem.

Do místnosti vešla Clarke.

,,Pike." řekla a já hned pochopila.

,,Proč on?" založila jsem si ruce.

,,To nevím." zakroutila hlavou.

,,Lexo." oočila jsem se na ni. ,,Omlouvám se. Velitelko."

,,V pořádku." kývla.

,,Musím do Arkádie."

,,Nedostaneš se tam Holly." řekla Clarke.

Otevřeli se dveře a dovnitř vešel Titus a další zemšťané se svázanou Octavií.

,,Fleimkepa don swega klin bilaik osir na ge sen in." ( Strážce ohně slíbil že budeme vyslyšeni.),,Ai laik Semet kom Trikru en ai kom op hashta raitnes." (Jsem Semet z Trikru a přišel jsem pro spravedlnost.)

Sky Girls ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat