10.Kapitola *

284 17 0
                                    

Další den byli všichni relativně v pořádku. Holly kolem poledne vystřídala Clarke a teď už zbyl jen jeden poslední kluk o kterého se museli postarat.

,,Jaspere,můžeš mi ho tu pohlídat? Zajdu pro vodu." zeptala se Holly a pousmála se.

,,Jasně." kývl.

Odešla pro vodu, ale když se vracela něco bylo špatně. Dveře byly zavřené a houf lidí stál u nich. Vždyť jsem nebyla pryč tak dlouho. Prodrala se davem až k Bellamymu.

,,Co se děje?" zeptala se Bellamyho držícího vysílačku.

,,Murphy tam vězní Jaspera. Zabil Milese a nejspíš zabije i jeho pokud něco neuděláme."objasnil.

Holly mu hned vzala vysílačku Bellamymu z ruky.,,Murphy,hned ho pusť!"

,,Podívejme kdo se ozval. Kaneová."

,,Co chceš? Dám ti cokoliv. Jen ho nezabíjej." řekla.

,,Holly." podíval se na ni Bellamy.

,,Lákavá nabídka."

,,Vím co dělám." přikývla a pak zase zapnula vysílačku. ,,Řekni,co chceš."

,,Pustím ho,výměnou za Bellamyho."

Než stačila něco říct tak jí Bellamy vzal vysílačku.,,Máš to mít."

,,Zabije tě." věnovala mu ustaraný pohled.

,,Vím co dělám." zopakoval větu,kterou před chvílí sama Holly řekla.

Dveře se otevřeli a Jasper si vyměnil místo s Bellamym. V tu chvíli se v Holly zrodil strach,který za celou dobu na zemi neměla.

,,Chystáš se ho zabít?" zeptala se i když věděla odpověď.

,,Možná. Co asi myslíš Kaneová? Donutím ho prosit stejně jak jako jsem prosil já."

,,Takhle to být nemusí."

,,Sama ho přece nemáš ráda. Nemýlím - li se."

,,Sklapni." zavrčela.

,,Takže mám pravdu."

,,Nikdy si neměl pravdu Murphy."

Pěknou chvíli se neozýval a to všem nahánělo strach. Hlavně teda Octavii a Holly.

,,Půjdeme z vrchu. Najedeme ty kabely a otevřeme dveře." řekla Raven když jim objasnila celý plán.

,,Jakmile je otevřete tak toho švába zastřelím." ušklíbla se Holly.

,,To je sice fér ale dávej pozor ať nestřelíš Bella." upozornila ji Octavia.

,,To nehrozí. Švába ještě poznám." ušklíbla se.

Raven s Clarke započaly svůj plán. Úkol Holly a Octavie bylo na co nejdéle zdržet Murphyho.
Z lodi se ozval výstřel. Octavia sebou trhla,stejně jako Holly. Holly si vzala vysílačku a se strachem ji zapla.

,,Bellamy?" oslovila ho.

Nic.

,,Bellamy,jsi v pořádku?"

Pořád nic. Obě dvě už počítaly s nejhorším.

,,Jsem v pořádku. Byl to planý poplach."

Uplynula další chvilka. Chvíli se zase nic nedělo ale pak se ozvalo několik výstřelů za sebou.

,,Prosím řekněte mi že to byl další planý poplach."

Sky Girls ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat