Onun kollarında uyandığım özel bir sabahtı. Fakat karşılaşmayı beklediğim bakışlar bunlar değildi.
"Taemin? Gözlerin neden kıpkırmızı? Sen ağladın mı?"
"Bebeğim iki ay görüşemeyeceğiz. Sana bunu dün gece söylemek istemedim. Üzülmeni istemiyorum ama dönüş için hazırlanmam gerek."
"Sahnede olman hayranların için de senin için de önemli. Bunu sorun etmeyeceğim."
"Konseriniz ne zaman?"
"Sanırım haftaya Japonya'da olacağız."
"İdol olmayı sevmiyor musun?"
"Bilmem.. Dans etmek güzel ama ışıklar ve kameralar olmadan da yaşayabilirdim."
"Özür dilerim sevgilim."
"Neden özür diliyorsun?"
"Sana bunu yaşatan benim. Kendimi gerçekten suçlu hissediyorum."
"Ben mutluyum. Konuyu değiştirmeliyiz. Mesela albümünden konuşalım."
"Danger diye bir şarkıyla döneceğim. Şirketimizin söz yazarlarından biri benim için bir düet planlamış. Fakat kim olacağı sürpriz olacakmış. Umarım Donghae falan olmaz."
"O da ne demek?"
"Ona olan hayranlığından nefret ediyorum. Tamam kabul, o mükemmel biri ve karşısında hiç şansım yok. Ama ona bakman beni deli ediyor."
"Tanrım.."
"Lisedeyken e.l.f toplantıları yaptığını unutmadım bebeğim. Super Junior senin her şeyin."
"Benim her şeyim sensin şapşal."
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum sevgilim."
İki aylık ayrılık bizi üzmezdi biliyordum. Çünkü telefonlarımız sayesinde hep iletişimde olacaktık. Onunla hiç konuşmadan bir yıl bile geçirebilirdim. Sonunda ona kavuşacağım her ayrılık ödülümü daha da değerli kılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's Up? 5 ✓
FanfictionJongin ve (ilerleyen bölümlerde öğreneceğiniz) sürpriz erkeği :) //NOT: Diğer sezonlardan bağımsızdır.//