2. Bölüm (Instagram)

345 26 8
                                    


"Kai? Sen misin?"

"Aç kapıyı çabuk."

"Kimseye görünmedin değil mi?"

"Hayır sevgilim."

Gizlice beni içeri alıp kapıyı kilitledi. Kollarını etrafıma sıkıca sardı. Bir haftadır ona sarılmıyordum. Beni böyle sarmasını özlemiştim.

"Seni çok özledim sevgilim."

"Ben de çok özledim."

"Neden durgunsun Tae?"

"Haberin yok mu?"

"Neyden?"

"Yarın bir otele gideceksin."

"Nasıl yani? Neden?"

"Oranın havuzunda yarı çıplak bir kızla oynaşacaksın."

"Neler diyorsun sen?"

"Sevgilim başkan senin için reklam aşkı tezgahlıyor."

"Benim reklama ihtiyacım yok. Grubumun da öyle."

"Ucuz kızların her zaman reklama ihtiyacı vardır."

"Bunu kabul etmezsem?"

"Ona karşı çıkabileceğine emin misin?"

"İstemiyorum Tae. İstediğim tek şey sana biraz daha sarılabilmek. Böyle şeyler yapmak istemiyorum."

"Seni koruyamadığım için özür dilerim."

"Onunla öpüşmeyeceğim değil mi?"

"Bilmiyorum.. Umarım.."

"Dudaklarım sana ait. Kalbim, bedenim, her şeyimle seninim ben. Buna katlanmak istemiyorum."

"Yapma Jongin. Gidersen zorlaşacak. Seni göremezsem her şey mahvolur. Lütfen gitme.."

İyice kollarına sokulup gözlerimi kapattım. Ağlamak istemiyordum.

"Omuzlarımda diğerlerinin sorumluluğu var. Sen varsın. Nasıl gidebilirim ki.."

"Ayrıca sen mükemmel dans ediyorsun. Her ne kadar solo danslarında delirsem de.."

"Huh? Neden?"

Gözlerimi açıp ona baktım.

"Hani o yağmur altında Sehun'la olan dansın vardı ya.. Tanrım! Biri sana dokunduğunda ve herkesin önünde o kadar çekici göründüğünde kafayı yiyecek gibi oluyorum."

"Bunu sevdim~"

"Ben hiç sevmedim. Bazen seni alıp buradan gitmek istiyorum. Mesela hiç tanınmadığımız bir ülkede tatlı bir pastanemiz olabilir. Hatta ıssız bir adada bile yaşayabiliriz."

"Sevgilim tanınmamak istiyorsan uzaya gitmelisin."

"Hahahah neden?"

"Çünkü yeni doğan bebekler bile dışarı çıkarken Lee Taemin diyor. Tanrım.. Kaç milyon hayranın olduğundan haberin yok mu senin?"

"Bilmem.. Daha çok senin hayranlarınla ilgileniyorum."

"İkimiz de Instagram kullanmıyoruz Tae. Onları nereden görüyorsun?"

"Şirketin hesabından bebeğim. Benim adıma duyuru yapıyorlar ya.. Ayrıca bu kararı birlikte aldık. Şikayetçi misin?"

"Asla!"

"Hesap açmak istediğin geceyi hatırlıyor musun?"

"Yah! Susar mısın lütfen. Hesabı kapatmayı beceremediğim için hayranlarım hala gülüyor. Bunu hiç unutmayacaklar.."

"Tanrım.. Çok tatlısın.."

Endişe ve umutsuzluk dolu kalbimde yavaş yavaş güneş açıyordu. O bana sarıldığı an bütün kara bulutlarım yok oluyordu. O aşktı ve benim için aşk gerçek bir mucizeydi.

What's Up? 5 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin