(Taemin)
Ödül töreni için hazırlık yaptıklarını biliyordum. İstemeyerek de olsa ayrıldığım eski sevgilimi özlüyordum. Bir şey uydurarak dans odasına girebilirdim. Hatta sadece gizlice bakıp gidebilirdim. Dans odasının kapısını aralayıp içeri baktım. Jongin yoktu.
Dört kişi yere oturmuş kendi aralarında sohbet ediyordu. Tam gidecekken onun adını duydum.
"Yani gerçekten Jongin'den mi hoşlanıyorsun?"
"Hoşlanmak demeyelim."
"Aşık mısın?"
"Çok fazla.. Onu çok seviyorum."
"Ama biliyorsun onun bir ilişkisi vardı. Yani Taemin'i unutamaz."
"Belki unutur hm?"
"Ona bunu söyleyecek misin?"
"Anlattım ya, biz mesajlaşıyoruz."
"Neden bize hiç belli etmiyor?"
"Çünkü ben olduğumu bilmiyor. Gruptan olduğumu anladı ama kim olduğumu bilmiyor."
"Seninle konuşmayı kabul mü etti?"
"Sayılır.."
"Neden karşısına çıkmıyorsun?"
"Önce gerçek beni tanısın istiyorum."
"Peki Taemin?"
"Onu artık eskisi gibi sevmiyor. Jongin'e inat bir kızla öpüşmüş. Bu yüzden Taemin'e olan hisleri azalıyor. Biliyorum o Jongin için çok özeldi. Ama sen de biliyorsun ki artık barışamazlar."
"Sadece mutlu olun."
"Umarım.. Bir gün kalbimi kabul ederse çok mutlu olacağız."
Öfkeyle kapıyı açıp varlığımı belli ettim. Dördü de şok içinde bana bakıyordu. Mutluluk dileğinde bulunan Baekhyun panikle yerden kalktı.
"T-Taemin.."
"Ne diyorsun sen? Söylediğin şeyin farkında mısın?"
Hızlı adımla ona yaklaşıp yakasına yapıştım. Baekhyun beni ondan uzaklaştırmaya çalışıyordu.
"Taemin lütfen yapma."
"Bırak beni Baek! O bana ait! Anlıyor musun?! Bana!"
Baekhyun arkamdan belime sarılıp çekiştirmeye başladı. O da yakasındaki elleri itip bana öfkeyle baktı.
"O artık senin değil. Sana aitken değerini bilmeliydin. O yalnızca benim."
Sinirden deliye döndüğümde Sehun Baekhyun'la birlikte beni kapıya kadar çekiştirdi.
"Şimdi sırası değil Taemin. Jongin geliyor."
Koridordan dans odasına doğru yürüyen meleğim beni görünce arkasını döndü. Yanına koşan Minseok kollarını onun etrafına sardı. Ağlıyordu.. Bunu canımı acıttığını bile bile..
Onları öyle görmeye tahammül edemediğim için oradan uzaklaştım. Bana olan sevgisinin bittiğini duymak yeterince canımı acıtmıştı. Artık onu unutmam gerektiğini biliyordum. Ama onsuz nasıl yaşayacağımı bilmiyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's Up? 5 ✓
Hayran KurguJongin ve (ilerleyen bölümlerde öğreneceğiniz) sürpriz erkeği :) //NOT: Diğer sezonlardan bağımsızdır.//