19. Bölüm (Paranoyak)

262 20 7
                                    


Birkaç gündür içimde paranoyak bir Jongin vardı. Her an izleniyor gibi hissediyordum. Evde herkes kendi halinde salonda otururken sürekli birilerini inceliyordum.

Kendi kendine Sing for You'yu mırıldanan Sehun bilekliğimle oynuyordu. Ne zaman çıkardığımın bile farkında değildim. Neden onun elindeydi? Neden bana getirmemişti? Acaba hedef şaşırtmak için mi Chanyeol'e aşık olduğunu söylemişti? Ondan şüphelenmemem için miydi?

Bir an gözüm tabletinde oyun oynayan Kyungsoo'ya kaydı. Sanki ona baktığımı anlamış gibi başını kaldırıp gözlerime baktı ve gülümseyerek tekrar oyununa döndü.

Tanrım.. Neler oluyordu bana böyle?!

Tam saçma fikirlerimden kurtulup camdan dışarı bakacakken Suho'yla göz göze geldim. Öylece bana bakıyordu. Üstelik bakışlarını kaçırmıyordu bile..

Gülümsediğimde hafif bir tebessüm etti. Jongdae onu çağırınca göz kırpıp onun odasına gitti. O olamazdı değil mi?

Düşüncelerimi bu kez bölen omzumda hissettiğim ağırlıktı. Minseok başını omzuma yaslamış oturuyordu.

"Rahatsız etmiyorum değil mi?"

"Hayır.."

"Bugün çok yoruldum."

"Ben de öyle.."

Jongdae bu kez de onu çağırdığı için yalnız kalmıştım. Odama gitmek üzere ayağa kalktım.

"Ben uyumaya gidiyorum!"

"İyi uykular!!!"

Hepsi aynı anda bağırınca gülümseyerek odama gittim. Sanırım bu kadar düşünmemeliydim. Zor ve yorucu günler geçirirken bir de onu düşünmek istemiyordum.

Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bırakmaya hazırlanırken mesaj geldi. Uyuyacağımı söylediğimi kendi kulaklarıyla duyduğu halde ne diye yazıyordu Tanrı aşkına?

What's Up? 5 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin