54. Bölüm (Aşkı tanımak..)

323 21 8
                                    


Birbirimizden ayrıldığımız henüz sekiz ay olmuştu. Hepimiz doya doya gezip eğlenmiş ve bu durumdan fazlasıyla sıkılmıştık. Hemen Chanyeol'den telefonu alıp gruba mesaj attım.

'Chanyeol ve ben çok sıkıldık. Artık dönmeliyiz.'

'Chen ve ben de öyle..'

'Biz de çok sıkıldık!! Kyungsoo ben ve Baekhyun.. Çin'deyiz. Tao size kalp göndermemi istedi. ♥'

'Onunla mısınız? Ciddi misin?'

'Evet, dönerken bizimle gelecek.'

'Buna sevindim. Biz yarın akşam evde oluruz'

Hepsinden aynı cevabı alınca valizleri toplayıp Chanyeol'e sarıldım.

"Tatilde olmak güzeldi."

"Sahnede olmayı özledin değil mi?"

"Önemli olan seninle olmak Jongin. Sahnede olmadan da yaşayabilirim."

"Yalan söylemeyi beceremiyorsun.."

"Sana karşı dürüstüm sevgilim. Eğer istersen her şeyi bırakıp sessiz bir yerde yaşayabiliriz."

"Bunu artık yapamayız sevgilim. Biz biriz, unuttun mu?"

"Gidersek bize kızmazlar."

"Biliyorum. Aksine bize destek olurlar. Ama ben kardeşlerimizle ve seninle o sahnede el ele olmak istiyorum. Eskisi gibi.. 12 kişi.."

"Sen mükemmel bir ilham perisisin."

"Sen de mükemmel bir adamsın. Ayrıca kpop tarihinde senin gibi hem rap hem vokali güçlü olan çok adam yok. Sen bir efsane olacaksın."

"Senin dansının olduğu gibi mi?"

"Utanıyorum~"

"Acaba çıkmadan biraz yaramazlık mı yapsak?"

"Chanyeol! Uçağımıza üç saat var. Tanrım! Seninle baş edemiyorum!"

Sımsıkı sarılıp yumuşak bir öpücük verdi. Bazı aşklar vardır ki karşılaştığınızda geçmişinizle kavga edersiniz. Size öyle şeyler hissettirir ki gerçek aşkı tanırsınız. Daha önce yaşadığınız şeyi aşk olarak tanımladığınız için utanırsınız. İşte Chanyeol öyleydi. Aşkın ne olduğunu artık öğrendiğimi hissediyordum. Aşk oydu..

What's Up? 5 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin