'' Ha ik ben eerder jullie grootste nachtmerrie , maar daar kom je nog wel achter .'' zeg ik grijnzend terwijl ik weg loop .
Maar die lach laat niet zien hoe ik me voel , ik loop snel naar de wc om te kijken of mijn hoofddoek nog goed zit . De rest van mijn uiterlijk boeit me echt niet .
Ik loop de wc in en kijk gelijk in de spiegel , recht in mijn ogen , en ja hoor , ze zijn weer donker .
'' Ik zweer dat ik wraak ga nemen ! Niemand maar dan ook echt niemand fokt met mij !'' zeg ik hard op.
En jullie vragen je vast af waarom ik niks tegen de politie heb gezegd over kenteken en zo , of dat ik nu niks tegen de politie zeg , maar ik doe dat omdat ze dan niet genoeg gaan boeten voor hun daden ! Ik wil mijn wraak kunnen nemen ! En dat gaat ook gebeuren , let maar op .......
-
Als ik op mijn telefoon kijk zie ik dat ik nog 5 minuten heb voor de formulieren . Pff ik zou mezelf nu zo graag op de grond willen laten zaken en huilen tot dat er geen tranen meer uit komen , maar dat heeft geen nut .
Zo snel als ik kan loop ik naar wachtruimte F , en gelukkig hoef ik daar niet te wachten aangezien mijn achternaam gelijk word geroepen .
'' Mevrouw El Ahmadi , u moet deze formulieren invullen zo dat we weten waar ze moeten worden begraven . Trouwens gecondoleerd . '' zegt de dokter tegen me . Ik knik als teken dat het goed zit , en neem plaats aan een tafel zodat het gelijk gedaan is .
Oooh wacht ! Ik bedenk me opeens , waar moet ik heen ? Ik ben er nog niet klaar voor om alleen te wonen , en trouwens ik ben pas net een week 17 !
Weet je wat ik bel mijn tante wel even op , niet de tante waar bij ik op bezoek zou gaan . Dit is mijn tante van 24 die nog bij mijn opa en oma woont .
De telefoon gaat een paar keer over voordat er word op genomen . ( De tante heet Salima ! ')
" Assalam alaikum schatje hoe gaat het ? " vraagt ze me lief .
" Wa alaikum salam tante , het gaat niet goed ! Zou je me kunnen ophalen bij het ******ziekenhuis ? Ik ga je heel veel moeten vertellen wan er is vandaag heel veel gebeurd ... " zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen rollen .
" Marwa wat is er gebeurd ? je maakt me bang ! Wollah je gaat nu zeggen! " zegt ze en je hoort de angst gewoon in haar stem . " Sorry , iedereen is dood ...... " zeg ik huilend . " Hoe bedoel je iedereen is dood ?! " vraagt ze , en je hoort gewoon dat ze ook aan het huilen zijn .
'' Ik leg het je uit als je hier bent . Je moet namelijk wat formulieren ondertekenen aangezien ik minderjarig ben . " zeg ik zuchtend .
'' Is goed hbiba . Blijf waar je bent , ik ben er binnen een half uurtje . " zegt ze nog voordat ze ophangt .
Pff waarom mijn gezin ? Wat hebben ze ooit iemand aangedaan dat ze zo bruut zijn vermoord ?
JE LEEST
mijn payback!
RandomNa dat ''ongeluk'' heb ik gezworen om wraak te nemen! Koste wat het kost, al is het het laatse wat ik ooit nog zal doen! Ik ga ze laten zien dat niemand met mij moet fokken.....