Hey
Uhm als begin wil k even sorry zeggen voor me lange afwezigheid de afgelopen tijd en ik wil zeggen dat ik zeker de komende 2 weken niet veel zal plaatsen waarschijnlijk zal k zelfs voor de komende 2 weken niets plaatsen.
Mijn redens daarvoor zijn:
Volgende week vrijdag begint mijn proefwerkweek en ik heb mega veel stres
En ik voel me al een best wel lange tijd niet goed. Ik krijg vaak random uit het biets bloedneuzen en er komen vaak plot blauwe plekken in mijn gezicht die ik totaal niet kan verklaren. De dokter zei me dat ik bloed moest prikken maar ik heb echt een mega angst voor die naalden.
Wollah ik ben nergens bang voor behalve voor dat. Al leg je een mega vogelspin op mij sou k niet eens zo bang zijn als dat ik voor die naalden ben.
Daarom heb ik het ook 6 jaar lang kunnen ontlopen. Ik ben nu 15 en de laatste prik die ik ooit heb gehad in mijn armen is de 9 jaars prik. Dus ja dat is al behoorlijk lang geleden dus ik heb vanochtend met heel veel moeite me laten prikken. Wollah jullie zullen niet begrijpen hoe bang ik ben daarvoor. Maar maandag krijg ik de uitslag van die test en inshaAllah is het niks ernstig aangezien ze 5 buisjes hebben afgenomen en ze onderzoeken het op 12 verschillende dingen.Maar ja dit intereseerd jullie vast eigenlijk totaal niet.
Maar ja, dit wouw k ff mededelen.
Ly❤️
JE LEEST
mijn payback!
RandomNa dat ''ongeluk'' heb ik gezworen om wraak te nemen! Koste wat het kost, al is het het laatse wat ik ooit nog zal doen! Ik ga ze laten zien dat niemand met mij moet fokken.....