14

360 47 16
                                    

'' Marwa weet je het heel zeker dat hij het was ? '' vraagt Mourad me terwijl hij me doordringend aan kijkt . 

Ik veeg een taan uit mijn gezicht en knik langzaam van ja . Maar het heeft geen nut want er volgen al meerdere tranen . Pff waarom moet ik weer zo zwak zijn . Plots trekt Mourad me in zijn armen en knuffelt me .

'' Saff rustig maar kleintje , ik ga je helpen dat beloof ik je . '' fluistert hij in mijn oor . Ik sla mijn armen ook om hem heen en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan . Ik weet het is verkeerd maar dit is gewoon even wat ik echt nodig heb !

'' Mourad Marwa jullie kunnen straks nog genoeg aan elkaar zitten en klef doen als we hier klaar zijn . '' zegt hicham geïrriteerd . 

'' Hicham beter ga je nu heel gauw jou bek dicht houden , begrepen !  '' zegt Mourad boos tegen hem . En ik kijk hem ook vies aan .  

'' Oow sorry hoor , heb ik het geweldige stelletje nou een beetje boos gemaakt ? '' vraagt hij ons nep verbaasd .

'' HOU JE BEK DICHT ! Wij zijn geen stelletje begrepen ! En trouwens jij moet al helemaal niet tegen mij praten . '' sis ik boos naar hem . Wollah hij maakt mij echt boos . Maar ik ga niet harder praten want dan gaat iedereen ons zitten aan staren .

'' Aawh Marwa moest je het nou echt op zo een harde manier zeggen , je breekt dat arme kind zijn hart nu .'' Zegt hij nep geschokt .

'' Wollah ik walg zo van jou niet normaal man . Maar ik ga dit hier niet zo maar laten omdat jij hier bent , zo kom je er misschien nog wel achter hoe gevaarlijk ik wel niet ben ! '' zeg ik lachend .

'' Zo Marwa , waarom ga je niet even sparren met Hicham ? '' zegt Mourad terwijl hij me lachend aan kijkt .

'' Ja Marwa je durft zeker niet ! '' zegt hij met zijn vieze grijns .

'' Saff als jij het zo graag wilt , maar dan wel in de ring . '' zeg ik . Hij knikt en loopt voor mij uit naar de ring .

'' Hicham , Marwa wat zijn jullie aan het doen ?!'' vraagt de trainer aan ons terwijl hij ons verbaasd aan kijkt .

'' We willen sparren in de ring . '' zegt Hicham lachend . 

'' Oowh tuurlijk kan dat . '' zegt hij . En zo gezegd zo gedaan . Binnen een minuut waren we al begonnen . 

Ik zeg eerlijk hij is behoorlijk goed , maar ik ben beter ! Ik heb niet al te veel zelfvertrouwen maar ik weet in ieder geval wel dat ik sterker ben dan hem . Want hij weet niet goed hoe hij zijn voeten moet neer zetten dus je kan hem best makkelijk raken .

En ja hoor , ik trap hem een keer hard tegen zijn benen aan en hij gaat onderuit . Maar die sukkel moet mij natuurlijk weer met zich mee trekken waardoor ik op de grond beland met hem boven op mij . 

'' Tfoe jongen ga van mij af . '' zeg ik boos terwijl ik hem van me af probeer te duwen maar dat gaat jammer genoeg niet want hij is te zwaar .

'' Broer wat eet jij allemaal , je bent hayek zwaar ga van me af je plet mij . '' zeg ik en uiteindelijk krijg ik hem van me af geduwd . 

'' Eey schatje  ik ben helemaal niet zo zwaar . '' zegt hij terwijl hij me weer met zijn vieze grijns aan kijkt

. '' Noem mij niet zo ! '' sis ik naar hem .

'' En hoezo dan niet schatje ? '' vraagt hij me .

Net op het moment dat ik iets wou zeggen begon Mourad met praten .

'' Ze zei toch dat je haar niet zo moest noemen ?! '' Wollah als je zijn gezicht nu zou zien . Je kan gewoon zien dat die 2 elkaar totaal niet mogen , en dat komt zeker niet door mij .

'' Wat is er tussen jullie ?! '' vraag ik hun . Gelijk kijken ze me allebei geschrokken aan .

'' Hoe bedoel je ? '' vraagt Hicham aan me .

'' Nou je kan zien dat jullie elkaar echt haten maar dit zit veel dieper . Dus wat is er gebeurd tussen jullie ? '' vraag ik hun . Gelijk kijken ze elkaar aan .

'' Niks belangrijks , je komt er later wel achter . '' zegt Mourad tegen me terwijl hij me doordringend aan kijkt .

Hmm wat zouden die 2 voor me verbergen ..........



mijn payback!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu