15

315 44 3
                                    


'' wat?! nee ik wil het nu weten !" zeg ik terwijl ik ze boos aankijk . '' pff Marwa je gedraagd je als een klein kind . '' zegt Hicham zuchtend .

'' Tazz sorry hoor , maar het is niet mijn schuld dat jullie elkaar haten en dat ik jullie haat . '' zeg ik boos .

'' Ho ho wacht eens even ! niet jou fout?! JIJ bent de gene hier die iedereen haat dus dat is dan JOUW schuld . '' zegt Hicham terwijl hij naar mij wijst .

'' Wollah Hicham beter haal jij die vinger weg voor dat ik hem breek . '' zeg ik boos .

Ik haat die gast zo erg Wollah !

'' HA jij kan mij niks aan doen en dat weet jij net zo goed als dat ik dat weet ! '' zegt hij terwijl hij mijn kin ruw  vast pakt . 

Plotseling word Hicham hard naar achter geduwd .

'' Raak haar  niet aan ! '' roept Mourad boos naar hem .

'''Ik doe wat ik wil beter ga je opkkren uit mijn buurt .'' zeg Hicham en hij geeft Mourad ook nog even een duw er achter aan .

'' Hicham doe normaal ! wat is hier aan de hand ?! '' vraagt een meisje van ongeveer mijn leeftijd aan mij . 

'' Hicham hier valt haar lastig . '' zegt Mourad  voor dat ik iets kan zeggen .

'' Mourad ik kan heus wel zelf praten hoor . '' sis ik naar hem . Pff waar bemoeit hij mee ? hij is niks van mij .

'' Hicham serieus ? Je weet dat als ik dit tegen mijn vader zeg dat jij dik in de problemen gaat komen ! '' zegt ze terwijl ze hem grijnzend aan kijkt .

'' Dat durf je niet . '' sist hij naar hem .

'''Ooh echt wel dat ik dat durf . Trouwens aangenaamd ik ben Aya . '' zegt ze terwijl ze haar hand naar me uitsteekt . Ik schud haar hand en zeg dat ik Marwa ben .

'' Oowh Marwa . Ik heb veel over je gehoord . '' zegt ze terwijl ze me lachend aankijkt .

'' O wat heb je dan over me gehoord ?!'' vraag ik haar nieuwsgierig .

'' Dat is voor nu niet belangrijk , ik spreek je later wel weer . '' zegt ze en ze loopt zo wat meteen weg .

Vage meid Wollah , maar ergens mag ik haar wel . 


sorry sorry i know dit is een korte deel maar zoals jullie weten heb ik proefwerkweek en dit deeltje schrijf ik nu gewoon snel terwijl ik eigenlijk hoor te leren maar ik hou te veel van jullie dus ik schrijf ff dit korte deeltje .

mijn payback!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu