21

203 21 1
                                    

I know schatjes ik heb jullie veel ste lang laten wachten dus het is beter dat jullie eerste het vorige deel opnieuw lezen voor dat jullie hier aan beginnen! Ik zelf heb 4 delen terug moeten lezen om te kijken waar ik nou precies gebleven was hahaha , veel lees plezier! X
-
"Uhm mourad wie zijn dit en nog betere vraag, wat the hell doe ik hier?!" Zeg ik geirriteerd tegen mourad.

" dit hbibti dit hier is de oplossing voor al je problemen!" Zegt mourad met een enge grijns.

"Kifesh hbibti?! Beter haal je die woord nooit meer uit de bek van jou! En hoe bedoel je oplossing?" Vraag ik hem nieuwsgierig terwijl ik mijn blik over de ruimte laat glijden.

DAMN eerlijk hij heeft het wel goed voor elkaar man. Of nou ja goed.....
Mahlish daar hebben we het nu niet over.

"Precies hoe ik het zeg Hajar. Met onze samen werking kunnen we hicham kapot maken! Hij heeft jou gezin vermoord, en nu is het onze beurt om hem pijn te doen!" Zegt hij terwijl hij me eng aan kijkt.

" wat is het plan?" Vraag ik terwijl ik plaats neem op de bank en daar uitgebreid ga liggen.
Zo een jongen die de hele tijd in de hoek zat en me aan zat te staren begon te lachen.

"Je voelt je nu al thuis zie ik, aangenaams schoonheid ik ben ismael ." Zegt hij grijnzend terwijl hij naast me gaat zitten. Maar Wollah meh ik sla mijn plek af.

" 1 waag het nooit meer om mij schoonheid te noemen want dan zul je zien. En 2 Kowed van hier, je ziet toch dat ik hier lig?!" Zeg ik terwijl ik hem van de bank af duw. Met een harde bonk valt hij op de grond.

" DAMN wel pittige dame hoor! Dat mag ik wel." Zegt hij lachend terwijl hij over zijn achterwerk heen wrijft van de pijn.

" DAMN wel fuckboy hoor! Ik mag jou nu al niet." Zeg ik ook lachend. De rest die ons gesprek zat te volgen begonnen allemaal te lachen.

" Hajar dit is dus ismael. De jongens daar bij de grote tafel zijn: sabir, Ryan, younes, Ali en noufal. Die daar op de bank zitten rechts zijn souhaila , Nabil , ayoub , faysal en adnane."
Zegt mourad terwijl hij naast me komt zitten op de bank. Kijk hem laat ik wel toe aangezien ik nog wil weten wat ik hier doe en hij me dat echt niet gaat vertellen als ik hem ook van de bank af duw.

"Kifesh hij mag wel zitten!?" Roept ismael terwijl hij ons verontwaardigd aan kijkt.

"Dat komt omdat de van me houd!" Zegt mourad terwijl hij in mijn wangen knijpt.

"HAHAHAHHA grap van het jaar mourad! Ik laat je alleen zitten omdat ik wil weten wat ik hier precies doe en ik weet dat je me geen antwoord zult geven als ik je van de bank af duw." Zeg ik hem gewoon recht in zijn gezicht.
Gelijk begint issy (bijnaam voor ismael) kapot hard te lachen.

"Ewa saff deze chick is gevaarlijk!" Zegt hij als hij is bij gekomen van het lachen. DAMN ik mag hem wel hahahaha.

"Oke mourad en nou ff serieus! Wat doe ik hier?" Vraag ik hem wanneer we helemaal uitgelachen zijn.

"Nou kijk het zit zo........."

-

Salam schatjes,
Wollah sorry dat ik niet actief ben geweest voor lange tijd. Jullie weten dat het aan school lach maar als nog voel ik me schuldig! Ik(Yasmina) ben degene die dit boek alleen schrijft aangezien dit eigenlijk met iets belangrijks prive te maken heeft. De andere schrijfster(chalissa) en ik die schrijven de andere boeken samen natuurlijk. Zij richt zich vooral op is dit wel echt mijn mekteb en ik op dit boek aangezien ik dit boek alleen wil blijven schrijven. Ik zal mijn best doen om zo veel mogelijk dit verhaal verder te schrijven maar jullie moeten ook begrijpen dat het soms moeilijk is om deze gebeurtenis te typen. Ik beloof dat ik mijn best zal doen om zo vaak mogelijk te uploaden.

X Yasmina

mijn payback!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu