Een week later :
Het is nu een week nadat ik , Mourad en Hicham samen moesten trainen . Ik ben daarna eerst een paar dagen niet gegaan en ik was van plan om helemaal niet meer te gaan. Totdat ik Aya tegen kwam en ze me zowat smeekte om weer te komen. En tja ik ben gewoon iemand die moeilijk nee kan zeggen tegen iemand die wel aardig tegen mij doet.
Mourad had vanochtend tegen me gezegd dat ik na schooltijd met hem mee moest komen omdat hij me wat wilde vertellen. Ik zei dat hij het me hier ook gewoon kon vertellen maar hij zei dat dat niet kon. Het moet volgends hem op een speciale plek.
-
sorry dit is niet echt een deel aangezien ik iets wil mededelen. de rest van wat hierboven staat komt in het volgende deel maar ik heb een idee voor een nieuw boek dus ik zou jullie mening willen weten hier over :
het heet : a game that never stops .
beschrijving:
Dit is een spel zonder einde.......Mijn leven was totaal anders voordat dit begon.Elke maandag , woensdag en zaterdag weer opnieuw . Altijd zie ik dezelfde auto staan maar nooit zie ik het zelfde gezicht . Elke keer zijn het weer die pakketjes en de berichtjes. Maar nog steeds weet ik niet wie er achter zit en waarom ik dit moet doen . Ik wil wel weigeren maar dan breng ik de mensen om me heen in gevaar .....
- het gaat dus over een meisje die van een onbekende persoon pakketjes krijgt en berichten dat ze het moet bezorgen op bepaalde plekken . Als ze weigert doet die gene iedereen om haar heen pijn . Het is net een spel , maar bij dit spel lijkt het als of je nooit bij het einde terecht komt.
zo en wat vinden jullie?
hij staat online!!!1
JE LEEST
mijn payback!
RandomNa dat ''ongeluk'' heb ik gezworen om wraak te nemen! Koste wat het kost, al is het het laatse wat ik ooit nog zal doen! Ik ga ze laten zien dat niemand met mij moet fokken.....