" mourad laat me je even 1 ding goed uitleggen. In het leven moet je hard en gevoelloos zijn. Je moet je gevoelens nooit tonen want dan weten mensen je zwaktes. En als mensen je zwaktes weten gaan ze er gebruik van maken." Zeg ik boos.
Hij wilt wat zeggen maar ik onderbreek hem gelijk door mijn telefoon aan te sluiten en kei hard muziek op te zetten.
Sorry maar Wollah ik heb echt geen zin in hem. Kijk ik ga niet ontkennen... ik mag hem heel erg. En het is behoorlijk speciaal als ik je mag. Tja het is gewoon zo, ik mag niet snel iemand. Maar hij is zo een type die te bezorgt is.
Hij gedraagt zich alsof hij mijn vader of broer ofzo is. Zulke personen heb ik niet nodig in mijn leven. Ik hoef niet afhankelijk van iemand te zijn. En ik heb al een broer en een vader alleen zijn die al terug gekeerd naar Allah. In Sha allah zal ik ze later terug zien als mijn dag is aangekomen maar tot die tijd hoef ik geen vervanger voor hun. Als ik ga trouwen mag mijn man die taak over nemen maar dan licht het er nog aan of ik überhaupt ooit wil gaan trouwen. Want ja alle jongens zijn tegenwoordig het zelfde.
Oke nee niet allemaal nee. Maar de meeste wel. Ze proberen allemaal stoer te doen omdat ze denken dat ze dan aandacht krijgen van meiden maar het enige wat ze krijgen zijn de minachtende blikken van de meiden. Tja sorry hoor. Maar jongens zijn tegenwoordig echt aandachts hoeren. Net zo als veel meiden tegenwoordig vrouwelijke players zijn geworden want in plaats van dat de jongens hun playen, playen zij de jongens🤦🏽♀️🤷🏽♀️ (Uhuhm faartjuuh_030 😂💕)
I mean van beide kanten is het niet goed hoor.
HAHAHAHHA Wollah sorry schatjes ik heb hier izjen preek deeltje. In plaats van dat het een goed deel is heb ik hier mijn frustraties in geschreven over hoe ik vind dat jongens en meisjes tegenwoordig zijn😂😂😂😂
Luf you all
X
JE LEEST
mijn payback!
RandomNa dat ''ongeluk'' heb ik gezworen om wraak te nemen! Koste wat het kost, al is het het laatse wat ik ooit nog zal doen! Ik ga ze laten zien dat niemand met mij moet fokken.....