" marwa wij gaan je helpen om hicham en zijn groep te pakken. Ik weet dat je wraak wilt nemen en met onze hulp ben je veilig en perfecte wraak actie." Zegt mourad terwijl hij me aan kijkt.
"Neh geen interesse. Ik handel mijn wraakplannen liever zelf af. Daarvoor heb ik jullie niet nodig." Zeg ik waarna ik meteen op sta.
" je hebt ons nodig echt waar." Zegt aya terwijl ze de kamer binnen komt gelopen.
"Waar de hell kom jij vandaan?" Vraag ik haar.
"Ik hoor hier ook bij. Wat ben ik blij dat er nu nog een meisje bij is. Zijn we met zijn drie." Zegt ze blij terwijl ze naast ismael gaat zitten.
"Wacht, jij bent het nichtje van hicham. Waarom zou je überhaupt hun willen helpen om hicham te pakken?" Vraag ik argwanend.
" we hebben misschien wel zelfde bloed maar ik zie hem niet als familie. Hij kent geen grenzen, we moeten hem terug pakken voor alles dat hij heeft geflikt." Zegt ze rustig.
" ik doe mee. Maar onder 1 voorwaarde!" Zeg ik grijnzend.
"En dat is?" Vraagt ismael.
" wanneer we hicham en zijn groep hebben, ben ik de gene die hicham mag aan pakken." Zeg ik serieus
"Oke zolang wij de rest mogen aan pakken is het prima." Zegt souhaila lachend. Ik mag die chick wel.
" saff afgesproken. Wanneer beginnen we?" Vraag ik.
"Nu!" Zeggen Ali en noufal tegelijk.
————-
Week later pauze op school:
"Marwa straks na school moeten we naar de boksschool komen. Hamid( baas van de boksschool) verwacht ons. Daarna moeten we even naar het pand." Zegt mourad terwijl hij naast mij en tasnjm komt zitten. Tasnim weet trouwens ook deels van wat er aan de hand is maar niet alles. Ze wilde mee doen maar dat wilde ik niet.
" waarom gaan we nu niet langs pand?" Vraag ik hem terwijl ik zichtend mijn tas naast me neer zet.
"We moeten niet te veel school missen nu. Binnekort wanneer we echt beginnen aan het plan gaan we al meer dan genoeg school missen." Zegt hij.
"Kom op mourad alleen deze laatste 2 uurtjes. Even naar het pand. Wat boeit die facking 2 uren van Nederlands en Engels. We zijn beide goed daar in dus niet komen met dan missen we stof en lopen we achter." Zeg ik terwijl ik hem doordringend aan kijk.
"Echt een moeilijk ben jij he." Zegt hij
"Komt er eentje achter." Zeg ik lachend
****
Kort vervolg sorry sorry maar ik begin beetje ideeen te krijgen over hoe ik het goed kan uitwerken dus dat komt binnen kort in Sha Allah x
JE LEEST
mijn payback!
RandomNa dat ''ongeluk'' heb ik gezworen om wraak te nemen! Koste wat het kost, al is het het laatse wat ik ooit nog zal doen! Ik ga ze laten zien dat niemand met mij moet fokken.....