Plán

1.6K 97 4
                                    

Finn už je u nás ve třídě tak měsíc a ani jednou už na mě nepromluvil. Jo promluvil, ale maximálně tak ,,Co je teď za hodinu" ,,Kolik je hodin?" ,,Jaká strana?"
Našel si kamarády..Zrovna takový dva dementy který nemusím. Ještě ho zkazí...

Přišla jsem domů ze školy a hned si sedla ke stolu. Ve škole jsem od Finna zaslechla že má rád párty. Tak jednu uspořádám ne?
Za týden slavým své šestnácté narozeniny. Moji rodiče týden před mými narozeninami odjíždí do hotelu a udělají si svůj den beze mě. Tentokrát se mi to mega hodí! Pozvu celou svou třídu a pár svých kamarádů z jiného města.

Otevřela jsem svůj notebook a vytvořila ve photoshopu pozvánky, které jsem pak vytiskla. Párty se bude konat 19. září
Narozeniny mám jinak 27. září.

Moji rodiče zítra odjíždí a já hned jak odjedou, tak vezmu svou osmnácti letou kamarádku která semnou půjde nakupovat. Zítra je sobota btw.
Nakoupíme nějaký alkohol, cigarety a něco dalšího. Stejně ještě něco někdo přinese. Chci aby tahle párty byla nazapomenutelná! Hlavně chci aby si mě Finn začal všímat..

Přišla jsem domů a cenné věci schovala do sklepa kam nikdo nebudete moct, protože to zamknu. Schovala jsem své violoncello a další...

Zítra je pondělí a v úterý se to koná!!
Doufám že všichni budou moct. Nejde mi o dárky, ale jde mi o to si to užít! Sousedi budou možná naštvaní, ale to je mi upřímně u prdele. Párty se bude konat u nás na zahradě. Máme obří bazén.



Tak fajn. Dneska už je pondělí. Vstala jsem trošku dřív, abych se upravila. Proč? Abych udělala dojem na všechny a šli na moji párty. Taky jsem na Facebook přidala že se u mě koná událost. Dala jsem to veřejné, takže to vidí celý svět. Všichni lidé které mám v přátelích mi psali jestli mohou dorazit. Dokonce mi napsal i můj kamarád který dělá DJ. Souhlasila jsem. Jen ať dorazí všichni. Budete to pecka! Upravila se, oblékla se a čapla tašku s pozvánkami. Jako vždy jsem šla do školy s Aylou a Tini. Vše jsem jim řekla a dala jsem jim pozvánky které jsem držela v ruce.

Dorazily jsme do školy. Přišla jsem do třídy všem dala pozvánky. Teda nedala jsem je Iris a Ellie. Je na svý párty nechci ani vidět!
Všichni souhlasili a řekli že dorazí. Teď už zbýval pouze Finn. Zhluboka jsem se nadechla a šla ke svému místu kde seděl i on.

Al: ,,Ahoj Finne"

F: ,,Jee čau Alycio"

Al: ,,F..Finne chci tě pozvat na mojí narozeninovou párty. Bude se konat u mě. Doraž! Budou tam všichni!"

Dala jsem Finnovi pozvánku a sedla si vedle něho, protože začalo zvonit na hodinu.

F: ,,Díky! Rád dorazím!"

Zase jsem měla pocit že jsem rudá až na prdeli.

Tahle párty bude nezapomenutelná vám říkám!

Zůstaň se mnou Kde žijí příběhy. Začni objevovat