Milující

1K 67 16
                                    

Dnes je pátek a zítra se moji rodiče vrací domů. Dnes je poslední den kdy u mě Finn spí. Chceme upéct nějaký koláč. Ani nevíme proč. Zrovna my takový trotlové.
Na řadu přišla mouka. Finn si nabral plnou ruku mouky a hodil mi ji do obličeje. Měla jsem to až v nose! Když jsem si kýchla tak to vypadalo jak když mi jde z nosu kouř. Hah

Al: ,,Tak ty takhle jo?"

Vzala jsem si do rukou mouku a hodila ji po Finnovi. Co myslíte že udělal? Vzal celou mouku a už ji chtěl na mě vysypat. Začala jsem utíkat, ale zakopla jsem o náš debilní koberec. Tudíž jsem spadla na zem, než Finn zaregistroval že jsem vůbec spadla tak zakopnul o moji nohu. Spadl na mě a mouka se vysypala na nás dva. To bylo jak když sněží.

F: ,,Máš úplně bílý vlasy Al" hrábl mi do vlasů

Al: ,,Ty taky..ty taky" smála jsem se

Najednou..jsme se k sobě začali víc přibližovat. Naše rty se dotkly. Bylo úžasný se líbat v mouce. Fakt že jo!
Po chvilce jsme se zvedli ze země a začali uklízet ten nepořádek co jsme udělali. Uklidili jsme a šli zpátky dělat koláč. Vyrušil nás zvonek. Utřela jsem si ruce a šla otevřít. Stál tam člověk, kterého bych už nikdy nečekala u mých dveří.
Iris. Stála tam Iris! Moje bývalá nejlepší kamarádka.

Al: ,,Co chceš a co tady děláš"

Koukala na mou hlavu plnou mouky, pak se ale koukla do okna a došlo jí to.

Iris: ,,Hele p..potřebuju s tebou mluvit.."

Al: ,,My si ale nemáme co říct.."

Iris: ,,Já ti toho ale musím říct dost. Hele známe se pomalu od narození.. Říkaly jsme jak se naše děti budou bavit spolu jako my dvě. Říkaly jsme že budeme nejlepší kamarádky do smrti.. Alycio já...já se ti chci omluvit.. Dělala jsem ti problémy..Můžeme být prosím aspoň kamarádky?"

Nevěděla jsem co na to mám říct.. Co když je to zase nějaká stupidní hra? Co když to myslí vážně a je jí to opravdu líto?

Al: ,,H..hele.. já si to nechám projít hlavou..Já nevim jestli ti můžu věřit.. Omluvu příjmám, ale být zase nejlepší kamarádky už nejspíš nepůjde. Zničila jsi mě, až do toho stádia kdy jsem se chystala zabít. Můžeme se bavit jako spolužačky než si to promyslím"

Iris souhlasila a já zabouchla dveře. Finn to všechno slyšel, takže se ani nevyptával.

Koláč hotový! Povedl se nám!

Zůstaň se mnou Kde žijí příběhy. Začni objevovat