Dnes je neděle, den po soutěži. Já se dnes chystám jít k Finnovi domů a říct mu že ho miluju. Teď nebo už nikdy. Co když řekne že mě nemiluje? No nebudu to teď řešit. Prostě mu vše vyklopím. Řeknu mu co k němu cítím ať už je rád nebo ne. Miluju ho už dlouho, ale teď jsem zamilovaná do něho úplně..
•
Učesala jsem se a oblékla. Povzdechla jsem si a zabouchla za sebou dveře. Hele já vlastně nevim jestli jsem připravená mu to říct.
Cestou jsem se ještě fotila s pár fanoušky. Pak jsem si ale dala na hlavu kapuci aby mě nepoznali. Nechci se s někým stále fotit..
•
Přišla jsem ke vchodu a všimla jsem si že jsou pootevřené dveře. Vstoupila jsem do domu. Slyšela jsem nějaké zvuky v druhém patře a tak jsem šla potichu po schodech.
Šlo to z Finnova pokoje.. Dveře byli malinko otevřené a tak jsem nahlédla. To co jsem uviděla mi snad utrhlo srdce. Byla tam Millie v podprsence a na ní nalepený Finn. Otevřela jsem celé dveře.Al: ,,A já ti zrovna přišla říct že tě miluju" řekla jsem se slzami v očích
Běžela jsem po schodech a vyběhla z domu.
F: ,,Alycio já ti to vysvětlím!"
Al: ,,Jdi do prdele Wolfharde!"
Se slzami stékající mi po tvářích jsem běžela co nejrychleji domů.
Že já kráva tam přišla.
•
Celý den jsem probrečela..Koukala jsem na film abych se uklidnila.. Finn mi psal několik zpráv, ale já to ignorovala. Jak mi chce sakra vysvětlit to že se chtěl vyspat s Millie?! •
Film mě neuklidnil a už byla tma. Já si zase vzpomněla na to s tou Millie a opět mi bylo do breku.Jediný co si teď přeju..Je aby Millie schořela v pekle. Udělala to naschvál! Jsem si na stoprocent jistá. A povedlo se jí to, zničila mě. Chci pryč z tohohle šílenýho světa.
ČTEŠ
Zůstaň se mnou
Fiksi PenggemarMladá dívka Alycia Clark která má za svého idola Finna Wolfharda. Ví to celá škola. Jak se její třída vypořádá s tím když známý herec vstoupí do jejich třídy?