Dnes máme ve škole ředitelské volno. Finn jde ven se svými kamarády z It. Určitě je znáte. Jack,Wyatt, Jeaden,Jeremy, Chosen, Nicholas. Už se prý dlouho neviděli a tak jdou spolu na nějakou párty.
Mezitím co Finn byl pryč, tak já si pustila svůj oblíbený film. Udělala jsem si k němu popcorn a nalila si k němu červené víno. Lehla jsem si na gauč a pustila film. Budu se snažit počkat na Finna. Nevím sice v kolik přijde, ale chci na něho počkat. Co kdyby se mu něco stalo.Film skončil a já usla. Nevím jak dlouho jsem spala, ale probudilo mě odemykání dveří. Rychle jsem se zvedla z gauče a šla ke dveřním.
Al: ,,Finne!" skočila jsem já něj
Cítila jsem z něho alkohol a cigarety, ale nechtěla jsem mu to říkat.. Bylo už pozdě večer s nechtěla ho tím zatěžovat. Přišlo mi že byl Finn trošku ožralý, ale byl v pohodě a choval se normálně..
Šla jsem do pokoje a Finn šel semnou. Upravovala jsem nám postel na spaní a sedla si na ní a jen koukala. Přišel ke mě Finn. Začali jsme se líbat. Bylo to úžasný, ale pak.. Začal mi rozepínat knoflíky u košile. Nejdříve jsem si vůbec nevšimla co dělá a líbala se s ním dál, ale pak jsem si všimla mé rozepnuté košile. Odtáhla jsem moje rty od jeho.
Al: ,,C..co to děláš Finne"
F: ,,Miluju tě Al"
Finn mi začal dělat cucáka na krku.
Al: ,,Finne přestaň!"
F: ,,Co dělám"
Al: ,,Taky tě miluju, ale nechci s tebou spát!"
Zvedla jsem se z postele a zapínala si košili. Šla jsem po schodech do obýváku a lehla si na gauč. Slyšela jsem jak jde po schodech i Finn.
F: ,,Co děláš Al? Pojď spát do postele aspoň" zasmál se
Al: ,,Spi si tam sám. Já dneska budu spát tady"
Finn se otočil a šel po schodech nahoru do mého pokoje.
•
Vstala jsem velmi brzy. Vzala jsem si na sebe džíny a mikinu a šla ven. Neměla jsem vůbec náladu. Chápu že páry spolu spí nebo něco, ale je nám sakra teprve šestnáct let. Taky chápu že byl Finn ožralý, ale i tak prostě..
•
-Finn-
Ze včerejška si vůbec nic nepamatuji. Pamatuju si jenom že Alycia spala na gauči. Proč? To nevím
Sešel jsem schody a chystal se pozdravit Alyciu, ale ona nikde. Prolezl jsem celý dům, ale není tu. Vzal jsem telefon a začal ji volat. Nezvedala to, co když se jí něco stalo?! Vzal jsem si mikinu a rychle vyrazil ven. Volal jsem na ni, ale nic se neozývalo. Chytl jsem se za hlavu a začal stresovat. Napadlo mě jít do lesa. Tam to má Alycia ráda. Ráda chodí ke skálám kde ráda sedává. Rozeběhl jsem se tam. Byla tam, zastavil jsem se a jen na ni koukal. Koukala na výhled a u toho brečela. Vítr ji házel vlasy do všech stran. Šel jsem si sednou k na lavičku k ní.F: ,,Al děje se něco?"
Al: ,,Co tu děláš" řekla hlasem který neměl snad ani kousek citu
F: ,,Nebyla jsi doma, bál jsem se o tebe"
Al: ,,Hele já už ani nevim jestli ti mám věřit..To co jsi včera večer udělal.."
F: ,,Počkej.. Co jsem udělal? Nic si nepamatuji"
Al: ,,Smrděl si cigárama a taky trošku trávou. Hlavně že jsi mi říkal že přestaneš.. Pak jsme se začali líbat, což bylo v pohodě, ale pak jsi mi začal rozepínat košili"
F: ,,Al.. Promiň! Já..já pil tak je možný že jsem byl trošku nalitej, ale opravdu jsem to jinak v úmyslu neměl! Miluju tě, ale spát spolu je moc brzo ještě"
Alycia se rozbrečela a položila mi hlavu na rameno.
Al: ,,Prosím přestaň aspoň kouřit"
Cítil jsem jak mě pevně objala a tak jsem ji objal též.
F: ,,Slibuju! Opravdu přestanu! A teď už přestaň brečet"
Podívala se na mě a já ji dal pusu. Nechci ji vidět takhle brečet. Ničí mě to!
ČTEŠ
Zůstaň se mnou
FanfictionMladá dívka Alycia Clark která má za svého idola Finna Wolfharda. Ví to celá škola. Jak se její třída vypořádá s tím když známý herec vstoupí do jejich třídy?