Malér jak svině

1.5K 89 5
                                    

Asi si říkáte kde jsem spala. Spala jsem u Ayli doma, protože můj dům schořel v plamenech. Neschořel úplně, ale jen střecha, ale přeci nebudu spát bez třechy. Střecha se opraví, ale bude to stát nejspíš fakt dost.
Vstala jsem a podívala se na mobil. Podívala jsem se na instagram a takových upozornění!
,,80 474krát  jste byla označena v příspěvku"

,,50 328  lidí dalo like na vaše příspěvky!"

,,10 436 lidí vás začalo sledovat"

Tohle jsem snad nikdy nezažila. Dokonce jsem byla i v amerických novinách! Byla jsem snad zmíněna v každé zemi! Instagram mi potvrdil můj účet , takže teď tam mám takovou tu modrou fajfku. Takže můj instagram po párty vypadal nějak takhle

 Takže můj instagram po párty vypadal nějak takhle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dále jsem se podívala na Facebook.

,,5097 žádosti o přátelství"

,,605 zmíněna v komentáři"

,,7890 označena na fotce"

Nemožný snad!

U Ayli jsem se oblékla,učesala, vyčistila zuby a nalíčila se. Prostě jsem se tam připravila do školy.

Zabzučel mi telefon. Podívala jsem se a volala mi máma, ať se okamžitě dostavím k baráku. Budu mít máler jak svině, už to vidím.
Obula jsem si boty a šla teda k domu.

Táta: ,,Tak mladá dámo! Co nám k tomu řekneš?" stál u bazénu ve kterém bylo ponořené jejich auto

Al: ,,No prostě narozeninová párty no.."

Máma: ,,Kolik tu bylo lidí"

Al: ,,Tak..dvatisíce?..."

Táta: ,,Byl tady i Wolfhard?"

Al: ,,Byl no..proč?"

Táta: ,,Udělal jsem úplně to samé jako ty..Chtěla jsi udělat dojem na Finna co"

Al: ,,Ummmm..No"

Táta: ,,Udělal jsem to samé co ty..Uspořádal párty abych udělal dojem na tvou mámu, ale u mě na párty bylo tak deset lidí a ne dvatisíce!"

Máma: ,,Znala jsi všechny lidi co byli na párty?"

Al: ,,N..ne..Byli z různých zemí"

Máma: ,,Uvědomuješ si že teď nemáme kde bydlet a budeme muset platit daně?! Musíme bydlet v hotelu než se to tu celé opraví! Sousedi nás nesnáší Alycio!!"

Al: ,,Promiň mami, ale já si to užila a sousedi mi jsou u prdele. Zakažte mi cokoliv, ale já si tu párty užila. A teď když dovolíte, jdu do školy. Mějte se"

Zůstaň se mnou Kde žijí příběhy. Začni objevovat