Jen týden, povídal..

1K 64 8
                                    

Dnes je sobota a moji rodiče se vrací domů. Finn už je u sebe doma a já čekám až přijedou. Bez Finna je můj život takový tmavý a nebarevný. S nim je to jiné.. Vše je barevné, krásné, šťastné a já nevím co všechno. Moje babička má narozeniny a tak u ní s mou rodinou budeme týden spát.. To znamená týden bez Finna.. Ano je to jenom týden, ale pro mě je to dlouhá doba..
S Finnem se ještě dnes uvidím, ale bohužel s ním mohu být jen hodinu..Pak totiž jedem.

Vzala jsem si na sebe červený kabát a natočila si vlasy. Udělala si lokny a vyrazila za Finnem. Jsem ve stresu a ani nevím z čeho. Setkáme se u skal na lavičce. Tam to máme oba dva moc rádi. Přijde mi jako kdyby jsme se viděli poprvé..

Seděl tam..Seděl tam a hleděl na ten překrásný výhled. Na co asi myslí?
Zhluboka jsem se nadechla a šla k němu.

Al: ,,Ahoj Finne" pousmála jsem se

F: ,,Ou ahoj Aly! Vypadáš nádherně" pohladil mě po ramenu

Al: ,,Díky. A ty vypadáš nádherně každý den!" zasmála jsem se

F: ,,Tak moc tě miluju"

Položila jsem si hlavu na jeho rameno a koukala též na výhled.

Al: ,,Budeš mi hrozně chybět..Ano je to jenom týden, ale pro mě je to dlouhá doba.." ztékaly mi slzy po tváři

F: ,,Neplakej Al. Mě budeš chybět taky, ale týden uteče určitě jako voda. Budeme si psát, volat a bude vše v pořádku" dal mi pusu na čelo

Al: ,,Doufám.. Miluju tě hrozně moc a nechci tě nikdy ztratit Finne. Chci aby jsi to věděl"

F: ,,Já tě taky nikdy nechci ztratit. Jsi moje milovaná Alycia, kterou moc miluju" pousmál se a přitisknul si mě blíže k sobě

Al: ,,Miluju tě skurveně moc"

F: ,,Já tebe taky Al" políbil mě

Hodina uběhla nehorázně rychle a já už otevírala dveře od domu. Rodiče už měli vše sbaleno a mohlo se jet.. Rodiče mi umožnili jet ještě okolo Finnova domu. Stál tam a zamával mi. V očích se mi rojilo snad milion slz.
Nasadila jsem si sluchátka a poslouchala písničky. Sněžilo a bylo to nádherné. Při hudbě jsem poslouchala jednu velmi skvělou písničku, u které se mi promítlo milion vzpomínek s Finnem. Začala jsem se neskutečně usmívat, ale pak můj smích spadl. Táta dostal smyk a srazil se šíleně moc s autem. Nestihl to ubrzdit..

 Nestihl to ubrzdit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Zůstaň se mnou Kde žijí příběhy. Začni objevovat