Soutěž je tady!

1.1K 69 1
                                    

Je sobota a dnes se koná soutěž. Moji rodiče jsou pryč, protože mají kapelu.. Budou pryč týden a já jsem doma opět úplně sama.
A taky víte co? Na soutěž jdu taky sama.. Finn nemůže, protože mu do toho skočila nějaká akce na kterou musí jít.

Mám hroznou trému už od rána... Co když něco pokazím a nedostanu se na moji vysněnou školu? Dám nebo spíš.. Zkusím do toho dát naprosto všechno. Sice sebou nebudu mít žádnou podporu, ale zvládnu to. Budu myslet na Finna a vše se doufám povede. Opravdu bych se na sebe naštvala kdybych něco pokazila..

Dám si růžovou rtěnku, jelikož černá nevim nevim.. Vzala jsem si černé šaty. Dala na záda violoncello a stopla si taxíka. Dovezl mě přímo před budovu a já vstoupila. Tak krásné divadlo! Už tam bylo mnoho soupeřů, ale dostat se na školu může pouze pět lidí.. Tak moc doufám že jedna z nich budu já..

,,Alycia Clark"

Uslyšela jsem své jméno a srdce mi začalo bít víc a víc. Sedla jsem si na židli a vzala si do rukou violoncello.

,,Jste připravená Alycio?"

Al: ,,Ano"

Začala jsem hrát a rozjela jsem to tam jako nikdy. Myslim že nástroji jsem dala hodně zabrat. Dohrála jsem a mohla jít domů.

Hodně mě mrzelo že tam nebyl semnou Finn..

Zítra za ním dojdu. Zítra zazvoním a řeknu mu co k němu cítím. Jednou to přít muselo a to přijde zítra.

Zůstaň se mnou Kde žijí příběhy. Začni objevovat