Dnes je čtvrtek a já s Finnem vstávám do školy. Připravili jsme se a vyrazili. Všichni po nás na chodbě čuměli. Skoro všichni byli naštvaní. Nebo mě to aspoň přišlo. Přišli jsme s Finnem do třídy a Iris s Williamem na nás koukali.
Sedli jsme si do lavice a připravili si věci na výuku.Wiliam: ,,Alycio můžu s tebou mluvit? V soukromí.."
Al: ,,J..Jo" podívala jsem se na Finna a zvedla se ze židle
Co sakra chce Wiliam. Zas nějaká hra kterou naplánoval s Iris a Ellie ne..
S Wiliamem jsme šli za roh.Wiliam: ,,Hele ty a Finn spolu teď.."
V tu chvíli mi došlo že to nevědí všichni že spolu jsme.
Zhluboka jsem se nadechla a řekla ,,Ne"
Wiliam: ,,Fajn" odešel
Asi si říkáte proč jsem řekla ne, ale my s Finnem nechceme aby to každý věděl. Ano dozví se to časem a nebo klidně i ještě dnes, ale ať si to zjistí sami. My jim nic říkat nebudeme.
Přišla jsem k Finnovi a sedla si zpátky do lavice.F: ,,Co chtěl"
Al: ,,Ptal se mě jestli spolu chodíme a tak jsem řekla že ne. Ať si to zjistí sám blbeček"
F: ,,Neasi" zasmál se
•
Den ve škole utekl jako voda. Naše třída běžela do šaten. Vždy tam ženou aby byli brzo doma a nebo v jídelně. Jsou schopný se tam i porvat. Taky tam často vznikají hádky.. Naše šatna je takový rvací a hádací kout.. Známe všichni.
Vzala jsem si své Vans boty, navlékla si mikinu a zamkla skříňku. Finn na mě čekal. Chytl mě za pas a šli ke mě domů. Iris bydlí kousek ode mě takže chodí stejnou cestou jako já. A to samé i Ellie. Celou dobu byly za námi. A slyšeli jsme jak si šeptají ,,Doufám že spolu nechodí"
Takže ony a Wiliam to nevěděli! Asi si mysleli že to u tabule byla přátelská pusa nebo nevim.
Zalezli jsme do vnitř a slyšeli jak řekly ,,Dělá si z nás kurva prdel?"
Nevim o co jim jde. Asi závidí nebo nevim.
•
Za chvíli bude konec celého příběhu 💖 Nebo za chvíli.. Prostě za chvíli skončí xdd
Ale nebojte! Připravuji nový! ❤️
ČTEŠ
Zůstaň se mnou
FanfictionMladá dívka Alycia Clark která má za svého idola Finna Wolfharda. Ví to celá škola. Jak se její třída vypořádá s tím když známý herec vstoupí do jejich třídy?