Cože

1K 76 20
                                    

Je ráno a my s Finnem se probouzíme. Připravili jsme se do školy a vyrazili.
Nikdo ve škole nevěděl že spolu jsme a ani jsme to zatím nikomu říkat nechtěli. Věděly to jen Tini a Ayla.
Přišli jsme do třídy a to jste měli vidět Iris a Ellie společně s jejich partou. Jejich nejlepší a podle nich nejhodnější kluk Wiliam, Finnovi vždy záviděl.

Wiliam Sætre.

 Je to patnácti letý kluk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je to patnácti letý kluk. Je to namyšlený a arogantní debil. Myslí si jak ho ve škole mají všichni rádi, ale tak to opravdu není. Baví se s nim jen Iris a Ellie + ještě pár jeho kamarádů.

Přišli jsme spolu do třídy. Finn mě držel za pas a Iris se mohla zbláznit. Sedli jsme si na naše místo jako obvykle.
Vždy před hodinou jdu na záchod za Tini a Aylou. Vždycky se tam upravují a tak jsem šla za nimi.

Al: ,,Ahoj holky" zasmála jsem se

Tini: ,,No čau Al" řekla společně s Aylou

Ayla: ,,Tak co ty a Finn? Bylo něco?"

Al: ,,Aylo ne nebylo. Nechci s nim spát"

Jen tak mimochodem Tini a Ayla nevědí o té hádce s Finnem. Nechci aby to věděli.

Holky se ještě na záchodě líčily, ale já už šla zpátky za Finnem.
Iris a Ellie na mě celou dobu čuměly vražedným pohledem. Nevnímala jsem je a šla za Finnem, který byl na mobilu.

Al: ,,S kým si to píšeš?" sedla jsem si

F: ,,Jackem, chceme jít ven společně ještě s dalšíma klukama"

Al: ,,Tak to joo"

Cítila jsem jak na mě a Finna všichni zírají. Teda hlavně Iris, Ellie společně s jejich partou.
Zvedla jsem se a šla za nima.

Al: ,,Musíte na nás do prdele furt čumět" opřela jsem se o jejich stůl

Ellie: ,,My na tebe nečumíme" protáčela oči

Al: ,,Ale noták. Já vás vidim a slyším jak na mě máte kecy, jen kvůli tomu že se bavím s Finnem. Nojono on se hold s váma bavit nechce. Kdo by se taky chtěl bavit s takovejma čubkama jako jste vy"

Odešla jsem zpátky k Finnovi. S Finnem jsme v prostoru dělali hrozné blbosti. Třeba mě nosil na zádech. To na nás všechny holky čuměly takovým pohledem jako "Já chci taky".

Šla jsem smazat tabuli protože nikdo tam není schopnej ji smazat. Moje třída je prostě celá neschopná no.
Přišel ke mě Finn a pomohl mi. Když jsme smazali tabuli, tak jsme si před ní začali povídat. Všichni na nás čumeli co se bude dít. Bylo těsně před zvoněním, ale nám to bylo jedno.
Najednou jsme ztichli a jen na sebe koukali. Víte co udělal Finn? Dal mi před celou třídou která na nás koukala, pusu! A přesně v tu dobu co jsme se s Finnem líbali přišla i učitelka. Zastavila se a koukala s otevřenou pusou jako celá moje třída.

Iris měla v ruce hrnek s vodou, ale jak nás viděla tak ho upustila na zem.
Najednou se stalo něco neočekávaného.. Učitelka nás objala a řekla nám že nám to spolu sluší! To jste měli vidět Ellie když to uslyšela. Rozbrečela se a běžela na záchod.

Takže teď ví celá škola o tom že spolu chodíme. Ve škole se to rozneslo velmi ale velmi rychle.

Zůstaň se mnou Kde žijí příběhy. Začni objevovat