Hoofdstuk 28
Anna’s POV:
Als we in de lobby aankomen trekt Niall me mee naar de deur. Ik zie een grote witte limousine voor de deur staan en voel dat mijn mond openvalt. Net toen ik dacht dat het niet romantischer kon, gebeurt er dit. Niall pakt mijn hand en loopt samen met me naar de limousine. Hij opent de deur voor me en gebaart dat ik in moet stappen. De limousine is prachtig vanbinnen. Er zitten lichtjes in het plafond en er hangen overal spiegels, wat een heel gaaf effect geeft. Als Niall ook ingestapt is begint de limousine te rijden.
“Waar gaan we heen?” vraag ik nieuwsgierig. Ik ben er bijna zeker van dat hij het niet gaat zeggen, maar het is het proberen waard.
Niall haalt zijn schouders op.
“Ik zou het niet weten Anna” een kleine glimlach verschijnt op zijn gezicht. Uhhu.
Als naar 10 minuutjes de limousine eindelijk tot stilstand komt stap ik meteen uit. Ik wil echt weten wat we gaan doen. Tot mijn verbazing zie ik dat we op het strand zijn waar we 2 dagen geleden ook waren. Als Niall ook uitgestapt is rijd de limousine weer weg. Weer pakt hij mijn hand en loopt hij met me naar de duinen toe.
“Dit wordt even vermoeiend, als je een pauze wilt roep je maar.” Zegt hij en hij loopt naar een trap die je naar het hoogste puntje van de duinen lijdt. Ik ben benieuwd wat me te wachten staat. Snel loop ik hem achterna de trap op en als we bij de top van de duinen aangekomen zijn puf ik het uit. Dat was een erg lange trap. Ik kijk om me heen en zie een gitaar in het gras liggen. Niall pakt hem verlegen op.
“Ga daar maar zitten.” Hij wijst naar een steen waar hij een dekentje op gelegd heeft. Niall gaat voor me zitten met zijn gitaar.
“Kan je gitaar spelen?” vraag ik hem. Hij knikt verlegen en zucht diep. Hij pakt een spectrum uit zijn zak en de eerste noten klinken uit zijn gitaar. Ik doe mijn ogen dicht, maar ze schieten meteen weer open als ik een prachtige stem hoor zingen.
Truly, madly, deeply, I am
Foolishly, completely fallin'
And somehow, you caved all my walls in
So baby, say you'll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love with you
In love with you
Wow. Er staan tranen in mijn ogen. Niall frunnikt aan zijn vingers en durft me niet aan te kijken. Ik loop naar hem toe en ga voor hem zitten, zodat hij me aankijkt.
“Dit is echt het liefste wat een jongen ooit voor me heeft gedaan Niall, je hoeft niet zo verlegen te zijn, het was perfect” langzaam verschijnt er een glimlach op zijn gezicht. Hij kan zo verlegen zijn.
“Anna, wil je mijn meisje zijn?” vraagt hij opeens. Ik word overvallen door zijn vraag en kijk hem aan.
“Natuurlijk wil ik dat Niall” hij pakt mijn gezicht vast en kust me. Dit is zo perfect. Niall staat op en trekt mij ook omhoog. Samen lopen we weer naar beneden en hij gaat in het zand zitten.
“Nu we hier toch zijn kunnen we ook nog eventjes naar de zonsondergang kijken” hij klopt op het zand naast zich, als gebaar dat ik daar moet komen zitten. Hij legt zijn arm om me heen en samen kijken we naar de zon.
Madison’s POV:
“JONGENS, allemaal stil.” Roept Liam door de kamer. Harry, Louis, Jane, Zayn en ik zitten in de bank te wachten op wat Liam ons te vertellen heeft.
“Het is weer helemaal goed tussen mij en Danielle, we hebben heel veel gepraat en we weten dat we niet zonder elkaar kunnen.” Meteen verschijnt er een lach op mijn gezicht. Eindelijk ziet Liam er weer happy uit. Hij was de laatste dagen zo down. Ik sta op en geef hem een knuffel.
“Dat moeten we vieren!” roept Louis en hij rent naar de keuken. Hij komt terug met een grote slagroom taart en een groot mes. Iedereen schiet in de lach. Morgen vertrek ik alweer naar huis. Aan de ene kant vindt ik het heel erg, ik heb zo’n geweldige tijd gehad in Florida met iedereen en wil het eigenlijk niet missen. Maar het voordeel is dat iedereen gewoon in London, of dichtbij London woont. Ik hoef ze dus niet te missen. Morgen hebben we een dagje ingeplant met iedereen, alleen moeten we nog vragen of Anna kan. Opeens denk ik aan Niall en Anna. Hoe zou het gegaan zijn? Mijn gedachten worden verbroken door geklop op de deur. Meteen rent Louis naar de deur en opent hem. Niall komt samen met Anna de woonkamer binnengelopen.
“En??” vraag ik. Niall begint meteen te stralen.
“Ik ben niet meer de enige single in dit huis.” Zegt hij blij.
“Dubbel feest” roept Louis. Niall kijkt hem verbaasd aan.
“Het is ook weer helemaal goed tussen Danielle en Liam” zegt Louis. Iedereen pakt een stuk taart. Er hangt zo’n goede sfeer in deze kamer. Onverwachts staat Harry op en gebaart dat iedereen stil moet zijn.
“Morgen is Madison’s en Jane’s laatste dag hier in Florida en onze 1-naar-laatste dag. Daarom wilden we graag iets met zijn allen gaan doen. Anna, we moeten alleen nog weten of jij morgen ook tijd hebt.” Zegt hij. Iedereen kijkt Anna aan en ze knikt.
“Maar wat gaan we doen dan” vraagt Anna.
“We gaan naar het Rapids Water park. Dat is het grootste waterpark van Florida. Het is 20 euro entree, maar echt de moeite waard.” Anna knikt instemmend.
“Morgen om 8 uur bij ons appartement, want het is 2 uurtjes rijden.” 8 uur is erg vroeg, maar ik heb er het voor over.
“Ik moet maar eens gaan” zegt Anna. Niall knikt en loopt met haar mee naar de deur.
“Zullen wij ook naar boven gaan babe?” vraagt Harry. Ik knik en loop met hem mee. Dit is onze laatste nacht samen in Florida. Ik ga het zo erg missen. Hij pakt mijn hand en trekt me op bed.
“Onze laatste nacht in Florida” zegt hij met een ondeugende lach op zijn gezicht.
“Dus onze laatste keer seks in Florida” ik schrik van de vieze woorden die hij gebruikt en schiet in de lach. Hij trekt mijn shirt uit en kust mijn nek. Langzaam gaat haar naar beneden, over mijn buik, richting mijn broek.
“Trek je broek uit” zegt hij met een zware stem.
“Ayay, captain” zeg ik en ik trek mijn broek uit. Harry heeft ook zijn shirt uitgedaan en hij gaat bovenop me liggen.
“Je weet wat ze altijd zeggen he” zeg ik tegen Harry. Hij kijkt me vragend aan.
“What happens in Florida, stays in Florida”
XXXXXXXXXX
JE LEEST
Never Forget This
FanfictionMadison is jarig, en krijgt voor haar verjaardag een vakantie naar keuze voor 3 weken, samen met haar moeder. Eigenlijk heeft ze helemaal geen zin om met haar moeder op vakantie te gaan, dat word alleen maar zonnen, zonnen en nog eens zonnen, maar z...