1.

11.3K 265 25
                                    

Ma numesc Izabela și am 16 ani . Am o sora cu un an mai mare ca mine . Ea îmi este foarte diferita . E foarte tupeista și încrezătoare în forțele proprii.  Inainte sa îl cunoască pe acel băiat nu era asa ... Acum s-a schimbat . Și odată cu schimbarea sa , s-a îndepărtat de mine și de toți cei apropiați ei . O perioada s-a și drogat . Acum fumeaza și mai bea , rareori . Eu , însă,  nu beau și nu fumez .Nici nu ma las călcată în picioare de un baiat.  Pot zice ca sunt încăpățânata. Dar sunt și de treaba și prietenoasa.
Azi e prima zi de școală.  Și ca de obicei ,nu ma pot ridica din pat .
Mama ma striga de 3 minute , dar n-am de gând să-i răspund.  Deodată,  se deschide ușa de la camera mea și eu bag capul în perna . Persoana care intrase în camera mea începuse sa tipe la mine . Deja știu cine e .
- Lasă- ma încă 5 minute ! Strig eu la mama .
- Acum te ridici și te pregătești pentru scoala ! O auzisem pe mama .
-Bine , pleacă!! Strig eu sperând sa ma lase în pace.
-Dacă nu cobori în 15 minute ,te duce taică-tu la scoala.  Și nu cred ca vrei ca în prima ta zi de școală sa mergi în pijama.
- Bine . Voi fi gata în 15 minute. 
Mama plecase trântind ușa în uram ei .
Eu ma pregătisem, cum spusese mama și ma dusesem jos ,în bucatarie ca sa mananc .
În bucatarie dădusem nas în nas cu sora mea .
- Neața!  Îmi zise ea cu zâmbetul pe buze . E foarte zâmbitoare de fel. 
- Bună!  Ii zisesem eu .
- Cum ai dormit ? Ma întrebase ea .
- Bine . Tu? O întrebasem eu înapoi.
-Nu prea bine . Tata și mama s-au certat . Și cum eu am camera fix lângă camera lor i-am auzit țipând ca descreierații, în continuu.  Zisese ea indiferenta.
După ce am mâncat,  am plecat spre scoala.  De cum am intrat în curtea liceului l-am văzut pe James ( bad boy-ul liceului ) țipând la curva scolii ( Ela ).
Acesta plecase furios de lângă fufa # tuse # Ela.Din neatenție, James intrase în mine.
- Uită-te pe unde mergi ! Se rastise el la mine.
- Nu e vina mea ! Tu ai intrat în mine ! Ii spusesem eu .
- Vad ca ai mai prins tupeu!  Nu te pune cu mine, tocilaro !Nu te-aș sfătui sa o faci . Tipase el la mine. 
Tot dacă nu suport sa fiu strigata în felul asta ,nu am ce face.  Nu vreau ca în prima mea zi sa ma pun rău cu bad  boy-ul liceului.
Am ales sa îl ignor . Și asa plecasem.
El se uita în continuare la mine și strigase:
- Ne mai vedem , pustoaico!

NEEDITAT

La medie o aveți pe Ela .

Bad boy si o tocilara Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum