S-a sunat . E a doua pauza. Offf... trebuie sa ma duc la James. E cam enervant omul , dar nu am ce face .
- Izabela, unde te duci ? Ma întreaba Kirra văzând ca vreau sa plec .
- Pai ... la ... James . Când am scos numele lui James pe gura , prietenele mele și-au schimbat culoarea feții. Betty era roșie.
- Ce treaba ai tu cu James? Ma întreaba Allison.
- E prietenul meu. Le spun eu .
- Ce ? Am auzit eu bine sau tu ești împreună cu James? Ma întreabă Betty.
- Betty , eu ... cred ca am sentimente pentru el. Ii spun eu .
- Crezi ? Dar Dean ? Ma întreabă ea .
- Eu și Dean nu mai formam un cuplu. James e cel ce m-a salvat . El e cel potrivit pentru mine. Ii spun eu .
- Nu , nu e. Și tu știi asta mai bine decât mine . Îmi spune Betty .
S-au adunat niște fete în jurul meu și a lui Betty și asculta ce vorbim . E cam jenant. Offff...
- Betty, îl iubesc pe Dean . El e cel ce m-a învățat ce e dragostea , dar James e cel ce m-a salvat . E cel ce a riscat totul pentru mine . Ii zic eu și dau sa plec , dar ma prinde de mana și îmi zice :
- Dacă te-a salvat nu înseamnă că trebuie să fii împreună cu el . Trebuie sa fi împreună cu cel pe care îl iubești. James nu te merita. Zice ea blând.
Dacă ar știi cum e situația. ..
Am plecat din clasa și am dat de James.
- Bună. Zice el .
- Bună . Zic eu .
- Ce mai faci ? M- a întrebat el .
- Bine. Ii zic eu .
- Nu pari a fi bine . Ce-ai pățit? Ma întreba el .
- Sunt bine. Zic și afișez un zâmbet fals .
- A zis ceva Betty de faptul ca suntem împreună ? Ma întreabă James .
- Nu . Absolut nimic . Mint eu .
Nu vreau sa afle ca Betty crede ca e nepotrivit pentru mine. E mai bine dacă nu afla .
- Ok . Zice el .
Îl vad pe Dean . E în fata noastră. Fuck ! Cum o sa ii explic ?
- Izabela? Întreabă el foarte uimit de apariția mea .
- In persoana . Zic eu .
Dacă nu ar fi James acum i-aș sării în brate. Offf ...
- James ? Întreabă el mai șocat .
- Da , frate. Eu sunt. Spune James dându-și ochii peste cap .
- Izabela, putem vorbii puțin? Singuri ? Zice el și ii arunca o privire plina de venin lui James.
- Da . Zic eu.
Acesta ma trage de mana în fata clasei lui .
- Explică-mi. Zice el scurt.
- Eu ... am fost salvata de James. Dean, eu ... Nu termin ca ma întrerupe .
- Sunt asa bucuros ca te vad ... Zice Dean și vine sa ma ia în brate, dar îl împing.
- Stai ... Îl iubești, nu? Ai sentimente pentru el , așa-i? Asta voiai sa îmi zici acum ? Ma întreabă Dean repede și furios , de parca i-am luat tot ce avea .
- Da . Iartă-mă. Zic eu cu privirea în jos .
L-am mințit. .. am stricat totul .
Am stricat o relație. Am sfâșiat o inima . Nu o sa ma iert vreodată.
La auzul vorbelor mele, Dean a dat cu pumnul în perete super furios și după aia plecat .
Acum s-a sunat . Ma îndrept spre clasa. Am matematica. Materia mea favorita . Pentru prima data în viata asta , nu am chef deloc de liceu .
CITEȘTI
Bad boy si o tocilara
RomanceLui i se pare viata o joaca . Scopul lui este sa aibă toate fetele la picioare . Singura persoana care îl înțelege si il considera un om bun e sora lui . Pe de alta parte ,fratele sau îl vede diavolul în persoana . Ea, însă, ia viata foarte în seri...