Peste 2 luni
În aceste 2 luni multe s-au schimbat multe ... eu și Dean formam un cuplu . James și-a găsit o curva . Brandon și sora mea sunt împreună . La Brandon și la sora mea a fost mai dificil.. Ioana nu are încredere în băieții și a durat destul de mult pana Brandon i-a câștigat încrederea . Insa, acum sunt fericiți , asa cum și eu sunt fericita alături de fabulosul meu Dean .
Ma pregăteam de școală, când, deodată ușa se deschide și îl vad pe Dean .
- Bună, iubire ! Îmi spune el bucuros și ma pupa pe frunte . Iubesc când face asta . E asa dragut!
- Bună, ursuleț ! Ii zic cat mai dragut posibil .
- Oo , deci acum îmi spui ursuleț? Zice el râzând .
- Da . Spun eu scurt . Nu ma uitam la el, eram ocupata la căutarea telefonului meu.
Din păcate, nu îl mai găseam .
- Ce cauți? Ma întreabă el ridicând o sprânceană .
- Telefonul . Nu îl mai găsesc . Ii spun în graba .
Se apleacă spre dulap și îmi ia telefonul.
- Uite-l . Spune el zâmbind.
- De unde ai știut ca era acolo ? Îl intreb uimita .
- Ți-ai mai pierdut telefonul . Și da , tot pe dulap era .Zice el luandu-mi ghiozdanul și coborând.
Drumul spre scoala a fost foarte , dar foarte liniștit.
De cum am intrat am văzut copii şuşotind . Stiu despre ce vorbesc .Din cate am înțeles, ce o noua fata în școală care e în clasa cu mine .
Dean îmi da ghiozdanul și un sărut și pleacă în clasa lui , dar nu înainte de a-mi ura succes .
- Hei! Le salut eu pe fete de cum intru în clasa.
- Bună! Ma saluta el la unison.
- Ce mai faci draga ? Ma întreabă Kirra .
- Foarte bine . Am înțeles ca avem o noua colega . Zic eu .
- A , da . Din cate am înțeles eu , e o fata foarte înțepata. Spune Kirra .
-Pai ... nu apuc sa termin ca intra profa în clasa . După 3 minute intra o fata destul de frumoasa în clasa. Doamna de cum o vede o saluta și o pune sa se prezintă.
- Bună! Ma numesc Carolyn si urăsc scoala. Spune ea indiferenta.
Wow , pare mișto tipa . Poate ne vom împrietenim. Cine știe? Sper doar sa nu fie o fufa . Doamna se uita la ea foarte , foarte urat . Nu ma mira de ce . După Carolyn se duce în banca din spatele meu .
Buna tuturor! Vreau sa va anunț ca nu voi mai posta asa des , din cauza ca am scoala . Sper sa îmi citiți cartea în continuare ! Va iubesc! Pupici 💋
CITEȘTI
Bad boy si o tocilara
RomanceLui i se pare viata o joaca . Scopul lui este sa aibă toate fetele la picioare . Singura persoana care îl înțelege si il considera un om bun e sora lui . Pe de alta parte ,fratele sau îl vede diavolul în persoana . Ea, însă, ia viata foarte în seri...