Am ajuns acasă . Ma uit în șifonier de 10 minute și nu știu cum sa ma îmbrac. Am răsfoit tot dulapul și am găsit ceva. O cămașă și o fusta mai conservatoare.
- Vezi ca a venit Dean. Spune mama de cum intra în camera mea.
- Ok. Acum vin . O anunț eu pe mama .
M-am dus la baie , mi-am prins parul într-o coada și m-am machiat . M-am dat cu rimel , cu tuș, cu luciu de buze și fond de ten . Arat chiar bine.
Cobor și îl vad pe Dean . Era superb ca întotdeauna.
- Bună, Izi! Spune el când ma vede.
- Hei . Îl salut eu .
- Ești gata ? Ma întreabă el.
- Mda . Ii spun eu .
- Mama , noi plecam . Pa ! Spun eu mamei înainte de a pleca.
- Pa , dragilor ! Spune mama.
Dean ma conduce la mașina lui. Oare unde mergem de data asta ? El începe sa rada și îmi spune cu o privire smechereasca :
- Vrei sa știi unde mergem , așa-i?
Citește gânduri și nu știam eu ?
- Da . Ii spun eu scurt .
- Ok. Îmi spune el .
Văzând ca nu îmi spune unde mergem îl intreb :
- Nu ai de gând sa îmi spui ?
- Nu . Oricum vei afla. Asa ca ai răbdare. Spune el calm.
În cam 5 minute ajungem într-un parc . Nu ma așteptam la asta. Eram sigura ca mergem la o cafenea .
- Mereu ma simt mai bine când vin aici . Știu ca nu te așteptai la asta . Spune și îmi face cu ochiul .
Offf ... băiatul asta ma înnebunește. E asa senzual . Prezenta lui plina de calm îmi provoacă fiori și ma face sa ma simt extrem de confortabil .
- Ești asa frumoasa. Îmi spune Dean de cum ne așezăm pe o banca .
-Mulțumesc. Spun eu rușinata.
După ce am vorbit, am plecat . Am sunat-o pe Betty ca sa ne vedem , dar ea iese cu Aron .
După, am primit un mesaj de la James în care zicea ca vrea sa ne vedem . Trebuie sa îl aștept. Pana ajunge el mai bine ma duc sa ma uit la televizor .
După 30 de minute apare și el .
- Hei. Ma saluta el .
- Bună. Ii spun eu .
- Plecam ? Ma întreaba el .
- Da . Ii zic eu și plecam amândoi.
- Ok. Spune el în cele din urma.
- S-a întâmplat ceva de ai vrut sa ne vedem? Îl intreb eu .
-Adevărul e ca ... mi-am dat seama ca nu te pot obliga sa fi cu mine. Știu ca tu nu ma iubești și nu te pot obliga sa o faci . M-am saturat sa ma cert cu frate-miu pentru tine . Dacă o sa simți vreodată ceva pentru mine asa cum și eu simt , poate o sa se lege ceva de noi. Spune el trist.
Deci Dean se cearta cu el pentru mine . Ieiii . Dar.. am înțeles eu bine sau el simte ceva pentru mine? Nu nu nu .. nu se poate.
- Să înțeleg ca punem punct relației ? Îl intreb eu .
- Da. Ești libera . Îmi spune el .
- Mersi . Mersi . Spun și sar în bratele sale . El era de-a dreptul șocat. Când am realizat ce am făcut m-am retras. James mi-a spus cu un zâmbet fals și ochi goi :
- Mi-aș fi dorit sa nu faci asta din cauza emoțiilor și pentru ca chiar ai nevoie de o îmbrățișare. Totuși, sunt prea bucuroasa ca sa îl ascult.
Am încă o șansă să fiu cu Dean . Sper ca nu e prea târziu.
CITEȘTI
Bad boy si o tocilara
RomanceLui i se pare viata o joaca . Scopul lui este sa aibă toate fetele la picioare . Singura persoana care îl înțelege si il considera un om bun e sora lui . Pe de alta parte ,fratele sau îl vede diavolul în persoana . Ea, însă, ia viata foarte în seri...