Alarma ceasului meu idiot m-a trezit din minunatul meu vis cu Dean. Off ... Știu ca niciodată nu o sa fiu împreună cu Dean . El e mai mare și nu ar fi împreună cu o fata mai mica ca el , mai ales o tocilara .
M-am dus leneșă înspre baie și mi-am făcut rutina de dimineață. După un dus cald și relaxant ma îmbrac și ma duc în bucatarie . O sa îmi tina o morala părinții și o sa primesc o pedeapsa de toată frumusețea. Trece pe lângă mine sora mea .Ma bate prietenește pe umăr și îmi zice ea cu vocea ei de cioara stricata la burta( nu ma judecați a fost ideea unei prietene) :
- Ne vedem pe lumea cealaltă
surioara . A fost o onoare sa te cunosc . De cum intru în bucatarie tata ma întreabă calm , dar știu ca în interiorul sau fierbea de furie :
- Domnisoara , te-ai gândit a treci pe acasă?
- Mama , tata îmi păre foarte rău . Nu am vrut sa.. nu apuc sa spun ce aveam de spus ca ma întrerupe mama .
- Unde dracu' ai fost ? Urla mama la mine .
- Acasă la Betty am fost . Mint eu .
- Fără sa ne anunți? Tipa mama la mine.
- Christina, te rog liniștește-te. Ii spune tata mamei .
- Cum as putea sa ma calmez când fiica mea vine acasă la 1 noaptea ca cică a fost acasă la Betty? Nici măcar nu ne-a anunțat ! Striga mama mai nervoasa.
După o predica și după ce am primit o pedeapsa m-am dus la liceu .
Eram pe hol și ma duceam în clasa, când, sunt împinsă brutal în perete de James . Stătea în fata mea și ma privea.
- Ce vrei ? Întreb eu furioasa.
- Multe . Dar pe tine te vreau mai mult decât orice . Spune el făcându-mi cu ochiul .
- Lasă vrăjeală. Tip eu la el .
- De ce nu înțelegi ca ești a mea ? Doar a mea . Spune și ma îmbrățișează. Încercăm sa scap, dar nu puteam .
-James în numele lui Dumnezeu, lasă-mă! Niciodată nu o sa fiu a ta . El îmi da drumul și pleacă.
Ciudat .. niciodată James nu mi-a spus asta . Ce e înneregula cu el ?
- Bună! Ce mai faceți? Îmi intreb eu prietene când ajung în clasa .
- Foarte bine . Spune Betty și îmi face cu ochiul .
În pauza , m-am întâlnit cu Dean . Când m-a văzut a grăbit pasul .
- Dean ! Strig eu la el .
Am fugit la el , m-am pus în fata lui și l-am întrebat :
- De ce ma ignori! El da sa ma ocolească, dar nu , nu îl las sa scape asa ușor.
- Zi-mi , de ce ? Întreb eu din nou .
- Du-te la iubitul tău. Spune el indiferent.
- Ce ? Despre ce vorbești? Întreb eu .
- Du-te la iubitul tău James . Nu sunt orb . L-am văzut când te-a îmbrățișat .
Oo , deci de asta m-a îmbrățișat. Ticălosul!!
- Dean , nu eu l-am îmbrățișat pe el , ci el pe mine . Stai . Ce treaba ai tu dacă am eu iubit sa nu ? Îl intreb eu .
- Pai .. uite ce e . Eu cred ca simt ceva pentru tine . Când te-am văzut cu James simțeam ca ceva se rupe în mine . Spune el .
Ma place? Cum??
- Aaa .. și eu cred ca .. e posibil sa .. te plac . Zic eu în șoaptă.
- Off , piticania mea rușinoasă. Zice și ma îmbrățișează.
CITEȘTI
Bad boy si o tocilara
RomanceLui i se pare viata o joaca . Scopul lui este sa aibă toate fetele la picioare . Singura persoana care îl înțelege si il considera un om bun e sora lui . Pe de alta parte ,fratele sau îl vede diavolul în persoana . Ea, însă, ia viata foarte în seri...