26.

3.1K 110 13
                                    

A trecut ziua mea . Azi e luni. Acum îl aștept pe James pentru ca merg cu el la liceu. Eu încep cu o ora înaintea lui Dean luni. De asta nu merg cu el.
- Cioc cioc . Spune James când ajunge la mine.
- Bună și ție. Spun eu dându-și ochii peste cap.
- Mergem ? Ma întreabă el.
- Da . Spun și plecam la mașina lui.
- Ce-ai făcut de ziua ta ? Te-ai îmbătat de nu ai mai știut de tine ? Sau... nu continua sa spună ce voia sa imi spuna pentru ca îl întrerup.
- Nu am făcut nimic interesant. Mint eu.
- Aha. Spune el suspicios.
După ce am mai discutat am ajuns la liceu. James m-a dus pana în clasa mea, după a plecat și el spre clasa lui.
- Bună. Spune Kirra când ma vede.
- Hei. Unde sunt Betty și Allison? O întreb eu.
- Le este rău. În fine,  ce ai făcut de ziua ta? Vreau sa îmi zici tot! Zice ea vesela.
- Pai... nimic interesant. Serios. Ii spun și intra profa.
-Bună, copii. Spune dumneaei.
- Bună ziua ! Spunem toți.
Profesoara s-a dus sa facă prezenta. Cand era la jumatatea catalogului toate telefoanele colegilor mei, inclusiv al meu au vibrat semn ca am primit un mesaj.
- Dați-vă telefonul pe silențios.  Striga profa la noi.
M-am uitat la telefon și am văzut un video cu mine și Dean în timp ce făceam dragoste de ziua mea. Sub video era scris " Am făcut-o.  Cine o mai vrea ?"
Videoclipul a fost trimis de pe telefonul lui Dean. El l-a trimis.
M-am uitat prin clasa și am văzut ca toți colegii se uitau la mine si susoteau .Cu greu am reușit sa nu plâng. S-a folosit de mine ticălosul. Ca proasta am crezut ca ma iubește.  Am plecat repede din clasa fără sa spun ceva.
- Ești inregula?  Ma întreabă James care a plecat și el din clasa lui. Mai mult ca sigur a văzut și el înregistrarea.
- Cum sa fiu înregulă?  S-a folosit de mine ticălosul. Spun eu trista și furioasa.
- Izabela,nu știu de ce a făcut asta. Sa discutam cu el. Trebuie sa aibe un motiv. Te iubește.  Zice el .
- Ma iubește pe dracu ! Nu am de gând sa îi ascult minciunile.  S-a folosit de mine. Vreau sa plec. I-am zis.
-Ok. Dar unde ? Ma întreabă el.
- Undeva. Lasă-mă! Am nevoie sa rămân singura. I-am zis.
- Nu. Sa crezi tu ca te las în starea asta. Zice și ma ia în brate.
- Dă-mi drumul! Unde ma duci? Îl intreb.
- La mașina mea. Spune James.
Când eram aproape de mașină a apărut Dean. M-am zbătut ca James să-mi îmi dea drumul și într-o fractie de secunda am scăpat. Dean a venit la mine.
- Hei, Izi. Mi-a spus el.
- Lasa-ma în pace . Ce mai vrei de la mine? Hă? Vrei sa sufăr mai tare decât sufăr deja? Urlu eu la el.
- Izabela, firește ca nu vreau asta. Ce ai pățit?  Nu te mai recunosc.  Spune el uitându-se la mine ca la o străină și apropiindu-se de mine.
-Lasa-ma! Nu te apropia de mine. Spun și fug departe de el
. Dean a vrut sa ma prindă , dar James l-a oprit.

Bad boy si o tocilara Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum