25.

3.7K 111 5
                                    

Este weekend. Prea iubitul weekend. M-am trezit de dimineață pentru ca trebuie sa ma întâlnesc cu fetele la Mall. Eu normal ca nu am vrut la shopping,  dar au reușit cumva sa ma convingă.  Pana la urma, nu poate fi asa de rău. M-am dus la baie și m-am pregătit. Apoi , am plecat jos în bucatarie pentru a servi micul dejun. 
- La multi ani! Striga toată familia , prietenele mele dragi și jumate de liceu când ajung în sufragerie.  Pe majoritatea nu îi știam.
Ce proasta sunt!! Am uitat ca e ziua mea!
- Mulțumesc! Le spun politicoasa și pup pe fiecare în parte.
Nu pot sa cred.  Mi-au organizat o petrecere.
- Asta e de la mine și Kirra.  Sper ca îți va plăcea și îți va veni ! Spune Allison bucuroasa întinzându-mi cadoul . Nu știu ce e , dar fața ei ma îngrozește . Zici ca m-ar manca de viu.
- Mersi! Nu trebuia.  Spun eu .
- Ba trebuia. Odată în viata faci 17 ani. Spune ea degajata.
- Deci nu voiai sa mergem la Mall ? O întreb eu încruntata.
- Nu . Voiam doar sa te scot din camera.  În fiecare weekend  te închizi în camera și plângi la filme siropoase.  Spune dându-și ochii peste cap.
Pot spune ca sunt bucuroasa pentru ca nu mai mergem la shopping,  dar și eu în pic rușinata de faptul ca prietena mea ma cunoste prea bine.
M-am uitat în toată sufragerie și nici urma de Dean. Deodată,  sunt trasa de prietenele mele în camera mea.
- Uită-te la cadou. Spune Kirra .
- De ce? O întreb eu.
- Uită-te! Zice pe un ton de armata.
Fără sa stau prea mult pe gânduri m-am uitat la cadou. Era o rochie superba.
-Wow ! Am reușit sa scot într-un final pe gura.
- Da. Haide. Trebuie sa pleci! Spune Betty.
-Ce? Unde ? O întreb eu .
- Undeva. Zice ea.
Mi-am controbait prin dulap și mi-au aruncat niște haine în fata .
- Hai.  Pune-le pe tine! Îmi zice Betty.
- Dar ce au hainele mele ? Le întreb eu .
-Nimic...Dar ia-le pe astea. Spune Kirra.
- Ok. Zic eu bosumflata.
După ce m-am îmbrăcat,  fetele m-au dus jos și mi-au dat rochia pe care am primit-o.
Afara era Dean.
- La multi ani, iubire! Spune  când coboară din mașină.
- Mersi, Dean. Ii spun , îl sărut și i-au cadoul pe care mi l-a înmânat. Urcam în masina  și plecam.
- Și ce mai faci ? Ma întreabă el.
- Bine... Dean , unde mergem?  Îl intreb eu curioasa.
- Curioasa mica , o sa vezi. E surpriza.Zice el.
- Ce? Știi ca nu îmi plac surprizele! Ii zic agitata.
- Aaa..da, era sa uit. Poți pe la sfârșitul drumului sa te legi la ochii?  Nu vreau sa știi unde mergem. Drumul e cam lung asa ca nu e nevoie sa te legi acum . Ok? Ma întreabă el.
- Ok. Zic eu.
Pe drum am mai vorbit cu Dean și după am adormit. M-a trezit când eram aproape de destinație și m-am legat la ochii. Am ieșit din mașină de mana cu Dean.  El ma ghida pentru ca eram legata la ochii , după m-a dezlegat.
- Wow! Am zis.
- Iti place? Ma întreabă el.
- Normal... spun eu.
Eram la munte. Într-o zona liniștită și relaxanta.Varful munților parca străpung cerul senin. Cerul era "pictat" în noante de rusu şters.
- Aici veneam când eram mic, cu părinții. Locul asta e special pentru mine. Sparge liniștea Dean.
- Înțeleg de ce. E foarte frumos .Ii zic eu.
- Apropo, i-am anunțat pe părinții tai ca ești cu mine la munte. Erau îngrijorați,  dupa ce au aflat ca ești cu mine s-au liniștit. Spune Dean și eu tresar brusc.
- Cum? Nu pot sa... Încep sa spun , dar ma opresc.
- Izi , stai calma. Am vorbit eu cu ei si e în regula. Nu s-au supărat.  Zice și ma îmbrățișează. 
Ce noroc am ca iubitul meu e responsabil și nu uituc ca mine. Ce m-as face fără el?
-Hai sa mergem în cabana. Spune Dean.
-Ok. Zic și plecam spre ea.
Când am ajuns, am mai stat cu Dean, după m-am îmbrăcat cu rochia pe care am primit-o,  asa cum a spus Dean. Vrea sa ma ducă in oraș sa luam cina. M-am îmbrăcat și am coborât. Am dat de Dean ce era îmbrăcat la 4 ace.
#######################

Restaurantul este unul elegant.
Chiar foarte frumos.
- Poftim. Spune Dean și îmi trage scaunul.
- Mersi. Ii spun eu.
- Ești bine, iubito? Ma întreabă îngrijorat.
- Foarte bine. Ii spun eu.
Apreciez ca îi păsa de starea mea.
########################

Am plecat de la restaurant.  Acum mergem la cabana. Presimt ca se va întâmpla ceva. 
- Iubito, uită-te la cadou. Îmi cere Dean .
- Ok. Ii zic eu.
Mi-a luat o pereche de cercei de aur extrem de frumoși și o pereche de chiloți.  Ce pervers! 
- Oare iti vin ?Ce spui dacă ii probezi când ajungem la cabana ? Ma întreabă el zâmbind pervers.
- Sigur îmi vin. Ii spun . Nu vreau sa ii fac jocul.
- Totuși...Probeaza-i ! Ca sa fi sigura. Zice el.
- Offff. Ok. Ii zic eu și pot vedea pe fata lui un zâmbet victorios.
Am ajuns la cabana. Mi-am făcut un dus și mi-am pus chilotii de la Dean. Offf...
- Wow! Ce forme ai,iubito! Zice el când ma vede.
Vine la mine și ma izbește de perete . Se uita în  ochii mei și după ma saruta. Mii de fluturi joaca în burta mea. Ii răspund la sărut și îl împing pe pat. I-am dat hainele jos și el mie chiloți.  Cred ca va fi o seara interesanta.
- Ești sigura ca vrei asta,  iubito?  Ma întreabă Dean.
- Da. Ii zic .
- Unde e micuța mea timida? Ma întreabă el în gluma.
- A dispărut. Ii spun eu.
Coborî deasupra mea și se așeza intre coapsele mele, iar eu fremătam primindu-l pe deplin. Am închis ochii ,iar spasmul intim, acolo unde pielea lui îmi atinse clitorisul, trimitea valuri năucitoare de placere în tot corpul. Asta e. Am făcut-o!!!

Bună dragilor! Știu ca nu am mai scris de ceva timp ,dar nu am avut timp. Sper ca m-am revanșat cu capitolul asta care e mai lung. Pupici😚

Bad boy si o tocilara Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum