2.

7.7K 210 10
                                    

Ma îndreptam spre sala de casa . Încă ma gândeam la James.  Niciodată nu l-am văzut certându-se cu Ela . Pun pariu ca a apucat-o gelozia .
Deodată, ochii îmi zburase la draga mea prietena , Kirra . Aceasta ma observase și venise în graba la mine.
- Bună!  Ma salutase Kirra .
-Salut ! O salutasem eu înapoi.
- Ce s-a întâmplat de ești asa supărată?  Ma întrebase ea îngrijorată.
- Nu sunt supărată ,ci obosita . Ii răspunsesem eu .
- Bună,  fetelor ! Ne salutase Alison .
-Salut!  O salutasem noi la unison.
- Știați ca James i-a dat papucii Elei? Ne întrebase Alison.
-Nu . De ce ? Zisesem eu .
- Cică James s-a plictisit de ea și de fițele ei .  Spusese Alison bucuroasa .
- Ma întreb care va fi noua lui curva . Zise Kirra .
- Vom afla . Le spusesem eu indiferenta .
Prietenele mele sunt topite de el și de gesturile sale  . Tot ma întreb cum le poate place de un baiat asa arogant și egoist . 
Clopoțelul sunase și noi ajunsesem în clasa .
Eu și Kirra suntem colege de banca . Alison se pusesem în banca in fata noastra cu o fata super frumoasa .
Ea ne făcuse cunoștință cu acea fata . Se pare ca o cheamă Betty și iubește sportul și matematica .
La sfârșit, ne dusesem acasă la Kirra , eu , Alison și Betty.
După ce am ras o gramada de prostiile pe care le făcea Betty  când era mica , am decis sa spunem cele mai mari secrete ale noastre .
Eu , Kirra și Alison ne-au spus secretele și acum era rândul lui Betty.  Ea a început sa transpire și s-a înroșit foarte tare încât putea fi confundata cu un rac.
-Pai .. eu ..  s .. sunt.. sora ..lu..lui .. James .
Toate eram cu gura căscată.  Cum putea fi acest înger soră cu Satan . E imposibil !!! Bine seamănă un pic ,un pic mai mult ,dar tot e imposibil. 
- Wow ! Nu îmi vine sa cred  ! Reușisem sa zic eu într-un final .
- Tu ești sora lui Satan ? Întrebase Kirra agitata. 
-Da. Fetelor ,știu ca voi îl detestati.  Dar sa știți ca el face pe durul pentru ca are o reputație de păstrat.  Uneori este super bun și dulce.  Poate nu ma credeți, dar chiar asa e .
...................................

Acum sunt acasă. M-am pus pe citit . Am citi  pana mi s-a făcut somn . Și am adormit cu cartea în mana .


NEEDITAT

Bad boy si o tocilara Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum