Sunt acasă. Ma pregătesc de școală. Noaptea asta nu prea am dormit. Doar la Dean ma gândesc. De ce James îmi face asta ? Ce problema are cu mine ? Eh ...
Toate gândurile imi dispar când intra sor-mea în camera.
- Bună. Ma saluta ea .
- Hei. O salut înapoi .
- Mi-a zis Brandon tot ce s-a întâmplat. Ești ok ? Ma întreabă Ioana.
- Mda . Zic eu .
- De ce nu mi-ai spus ? Ma întreaba ea .
Poate pentru ca abia ne vorbeam. Mai bine nu-i zic asta .
- Nu m-ai întrebat. Ii zic eu .
- Vad ca nu ai dispoziția necesara de a purta o conversație pe tema asta , asa ca ,eu plec . Spune Ioana cu un zâmbet fals.
- Ok. Mersi . Ii spun eu.
- A .. da . Era sa uit . M-am întâlnit ieri cu Dean. Nu era bucuros . Chiar deloc . Bye !Spune ea și pleacă.
Ok.. cred ca sunt gata . Am sunat-o pe Kirra pentru ca merg cu ea la scoala .
Am coborât și am dat de mama :
- Bună , mama ! Zice ea .
- Bună , scumpo ! Zice mama.
M-am dus în bucatarie, am mâncat și a ajuns și Kirra .
- In sfârșit ai ajuns. Strig eu de cum o vad .
- Bună și ție. Zice ea .
- Hai sa mergem. Zic eu și plecam .
- Dar Dean ? Ma întreabă ea .
- Ce e cu el ? O întreb eu.
- Am crezut ca merge cu noi. Spune ea.
- Aaaa. Ii zic eu.
- Cat crezi ca ai luat la testul de la mate ? Ma întreaba ea .
- 10. Tu ? O întreb eu super plictisita.
- Ma rog pentru un 6 . Îmi zice Kirra .
Mda .. nu e as la matematica , dar e super buna la biologie.
După 5 minute am ajuns la liceu. L-am văzut afara pe Dean cu 3 băieții. Unul a făcut semn spre mine și Dean și ceilalți băieții s-au întors cu fata la mine . El mi-a aruncat o privire trista . Offf. .
Am mai mers si am văzut-o pe Betty, era cu Aron. Când ma vede , vine la mine și ma ia în brate.
- Bună, frumoasa mea! Ma saluta ea .
- Hei . Ii zic eu.
- Ce faci ? Ma întreabă ea .
- Bine . Tu? O întreb eu .
- Pai super bine. Aron m-a invitat la o întâlnire. Zice ea bucuroasa.
- Ma bucur pentru voi. Ii spun eu .
S-a sunat și am plecat în clasa cu Kirra și Betty. Allison nu vine azi la liceu ca e răcită.
- Cică Ela încearcă sa se împace cu James , dar el nu vrea . Spune Kirra .
- Dă-i încolo. Nu-mi pasa . Spune Betty .
- E frati-tu . Spune Kirra .
- Și ce dacă e? Întreabă ea ca un copilaș .
In următoarea secunda a venit domul profesor.
- Bună ziua ! Strigam noi în cor .
- Bună, copii. Spune profesorul.
Acesta se duce la catedra și ne mai spune :
- Azi va veți uita la un documentar cu clasa a 12-a A ce trebuie sa apară , din clipa in clipa .Spune profu .
Oooooo .. aia e clasa lui Dean. Morr .
După 2 minute vine clasa a 12-a cu Dean în frunte .
- Bună ziua . Zice el .
- Bună. Luați loc lângă ei . Spune profu și face cu mana spre clasa mea .
Dean vine pe rândul meu și se oprește lângă mine.
- Pot sa stau lângă tine sau se supăra dragul meu frate ? Ma întreabă el .
- Ia loc . Ii spun și ma dau mai încolo.
Toată ora mi-a aruncat priviri pe furiș, m-a împins și ma m-ai întrebat anumite lucruri legate de documentar. Mda ... nu ma întreba pentru ca ii păsa ci pentru a face conversație.
La sfârșitul orei Dean m-a întrebat dacă vrea sa ne vedem după ore . Eu ca sunt proasta i-am zis ca sunt cu James și ca nu pot , dar el mi-a taiat-o răpit zicându-mi ca putem fi prieteni. Abia aștept. Nici nu știu cum sa ma îmbrac. Offf. ..NEEDITAT.
CITEȘTI
Bad boy si o tocilara
RomanceLui i se pare viata o joaca . Scopul lui este sa aibă toate fetele la picioare . Singura persoana care îl înțelege si il considera un om bun e sora lui . Pe de alta parte ,fratele sau îl vede diavolul în persoana . Ea, însă, ia viata foarte în seri...