Am plecat. Am ajuns în parcul în care am petrecut multe amintiri frumoase. Nu era nimeni in parc .Totul era pustiu. Mi-am dat drumul la lacrimi. Nu mai puteam tine în mine. Ma durea mult prea tare sufletul. Băiatul căruia i-am dăruit virginitatea, și-a bătut joc de mine. Cum o sa mai dau ochii cu colegii mei ? Mi-am scos telefonul și am dat la galerie. M-am uitat la pozele cu Dean . Eram asa fericiți. El era singurul care îmi aducea adevăratul zâmbet pe chip. Am vrut sa șterg pozele cu el , dar ceva nu ma lasa . Chair nu puteam.
Deodată, în parc a apărut Dean. S-a așezat pe banca pe care eram. Voiam sa plec, dar picioarele îmi amortisera.
- Izabela, îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat. Dar crede-mă ca nu am avut de-a face cu asta. Spune el posomorât. A încercat sa ma mangaie pe brat , dar mi l-am tras repede.
- Lasa-ma! Videoclipul a fost trimis de pe telefonul tău. Tu l-ai trimis! Și acum ma minți în fata? Ma crezi proasta ? Îl intreb enervata de faptul ca încearcă sa ma minta. Nu va reuși.
- Am crezut ca ai încredere în mine. Zice el și își lasă capul pe spate.
- Cum sa mai am, Dean ? Dacă nu tu ai trimis videoclipul atunci cine? Îl intreb eu.
- Pai ... mi-am pierdut telefonul. Exact de ziua ta. Zice el.
- Cum ? Îl intreb eu.
-Simplu și cu talent. Spune dându-și ochii peste cap.
Mi-am scos telefonul și am apelat-o pe mama lui Dean.
- Ce faci? Ma întreabă el.
- O sun pe mama ta. I-am zis.
- De ce ? Ma întreabă șocat.
- Pentru ca a instalat în androidul tău o aplicație de urmărire GPS atunci când l-a cumpărat. Îl informez eu .
#################
Telefonul lui era la scoala. Poate chiar l-a pierdut sau poate încerca "să-și acopere spatele".
- Deci ? Ma întreabă el când termin conversația cu mama lui.
-E la scoala. Spun cu privirea în pământ.
- Wow! Mama e mai isteață decât am crezut! Spune el impresionat de mama lui.
- Sa mergem sa îl găsim. Spun tot dacă îmi e rușine sa dau ochii cu colegii mei. Vreau sa ma asigur ca nu Dean mi-a făcut asta.
- Ok. Zice și plecam la scoala.
#######################Am cautat la dulapurile de la etajul unu. L-am sunat pe Dean pentru a afla în ce dulap îi este telefonul și nu am auzit nimic. M-am dus la următorul etaj și l-am auzit. L-am chemat pe Dean. El m-a întrebat :
-Deci ? În ce dulap e ?
- 150 . Îți e cunoscut? Îl intreb .
- Da . E dulapul lui Nicole. Spune el furios.
- Cine? Îl intreb.
- Nicole, fosta mea iubita . Zice el fără sa ma privească.
- Cum adică fosta? Ai fost cu ea înainte sa fi cu mine ? Îl intreb eu.
- Da. Spune el scurt.
- Nu înțeleg. De ce ți-ar face asta? Tu i-ai dat papucii? Îl intreb dar nu poate răspunde pentru ca suna clopoțelul. Imediat a apărut Nicole l-a dulap . Aproape tot liceul se uita la mine și Dean. Cred ca toți nu se așteptau sa stau cu el după ce s-a întâmplat, dar chiar nu îmi pasa părerea lor. Mereu m-au considerat o tocilara ciudata. Plus ca nu am motive sa îmi fie rușine de ei. Nu e nimic obscen în a face dragoste cu persoana iubita.
- V-ați întors asa repede ? Cariera porno nu a avut succes? Ne întreabă Nicole când ajunge la dulapul ei.
-De fapt, pe tine te așteptăm. O lămuresc eu.
- De ce ? Ma întreabă ea.
- Știi înregistrarea video trimisa de dimineață de pe telefonul lui Dean? Nu el a trimis-o. Telefonul i-a fost furat. Știi unde e ? O întreb eu .
-De unde sa știu eu? Ma întreba ea.
Fără sa ii spun ceva l-am apelat pe Dean și Behind Blue Eyes se auzi din dulăpiorul ei.
- Este dulapul tău. Clarifica Dean lucrurile.
Făcu un pas înainte și se apleca spre ea.
-Deschide odată dulapul și dă-mi nenorocitul de telefon sau îl chem pe director și deschide el. Zice Dean.
- A fost ideea lui Zayn. A vrut sa se răzbune pentru ce s-a întâmplat săptămâna trecută la scoala. Spune Nicole .
- Ticăloasa afurisita ce ești. A fost ideea ta. Se rastise Zayn din mulțime.
Dean își trase bratul și ii arse lui Zayn un pumn în nas, trimitandu-l la pământ.
După ce am luat telefonul și mi-a explicat Nicole cum s-a întâmplat ,am plecat super încântată de faptul ca nu Dean a trimis filmulețul . Spre marea mea surprindere Dean nu era furios ca nu l-am crezut , asa cum ar fi trebuit, ci ușurat.
CITEȘTI
Bad boy si o tocilara
RomanceLui i se pare viata o joaca . Scopul lui este sa aibă toate fetele la picioare . Singura persoana care îl înțelege si il considera un om bun e sora lui . Pe de alta parte ,fratele sau îl vede diavolul în persoana . Ea, însă, ia viata foarte în seri...