29.

2.9K 113 24
                                    

Mda...azi voi pleca. Cea mai urata zi din viata mea a venit mai repede decât ma așteptam. Am făcut petrecere în pijamale cu fetele ieri și le-am spus acum 1 săptămână ca azi voi pleca. Cel mai dureros a fost când i-am zis lui Dean. S-a abținut sa nu plângă în fața mea și m-a îmbrățișat strâns, fără sa îmi reproșeze ca îl voi lasa sau ceva. Chipul lui s-a întunecat de când a auzit ca voi pleca, dar a înțeles pentru ca ma iubește și mereu ma va iubi indiferent unde ma voi afla. Mi-am luat bagajul și am coborât scările. Mii de amintiri din casa asta mi-au apărut brusc în minte. Am ieșit din casa și mi-am văzut prietenele, familia și pe Dean.
- Ce dor o sa ne fie de tine! Mi-au zis fetele și mi-au sărit în brate.
- Și mie îmi va fi dor de voi! Le-am spus trista.
- Te iubesc, scumpo! Sa ai grija de tine și sa nu uiți de noi. Spune Dean și ma îmbrățișează.
Mda...tot dacă îmi doresc sa ma sărute, ma mulțumesc  și cu o îmbrățișare pentru ca sunt si parinti mei și nu vreau sa afle despre mine și Dean. Parintii mei cred ca eu și Dean suntem cei mai buni prieteni . Nici prin gând nu le trece ca suntem împreună.
- Și eu va iubesc. O sa va sun în fiecare zi. Le spun eu.
- Izabela, trebuie sa plecam. Ma anunța tata.
- Pa, dragilor. Le spun, ii îmbrățișez și urc în taxiu.
########################

Sunt în avion. Am mers cam 5 ore. Am adormit, dar am fost trezita de Dean care mi-a trimis un mesaj.
"Ne vom revedea" scria în mesaj.  Ciudat... După puțin timp , avionul a decolat. În sfârșit am ajuns în Los Angeles. Am coborât și am plecat cu restul familiei spre noua noastră locuință. Când am ajuns,  am rămas cu gura căscată. Era una din cele mai frumoase vile pe care le văzusem în toată viata mea.
##########################

După ce mi-am amenajat camera și m-am schimbat am plecat la o plimbare ca sa vad împrejurimile. De cum am plecat, a venit o fata de vârstă mea și m-a întrebat unde e Mall-ul.
- Nici eu nu știu unde e pentru ca sunt noua în oraș. I-am zis.
- Serios?Vrei sa ne cunoaștem?  M-a întrebat ea.
- Desigur. I-am zis și ne-am mai plimbat pe lângă noua mea casa. În timp ce ne  plimbam, am văzut un baiat care semăna cu Dean. Se pare ca e vecinul meu.

Bad boy si o tocilara Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum