13 .

4.5K 150 6
                                    

   Perspectiva lui Dean :
Am plecat din acel loc și ma gândeam la fata pe care o voi lua . Am vrut la început să îi aduc o colega pe care o urăsc , dar m-am răzgândit gândindu-mă ca as fi suspect . Asa ca voi lua o fata de pe strada, la alegere . E mai bine asa . Sincer sa fiu , nu sunt mulțumit de mine . Ii voi strica unei fete viata doar pentru a o scoate  pe Izabela din acel loc . Totuși Izabela merita .
La ce test ma vor supune ?  Oare o să-l trec? Sper ca da , altfel nu voi putea dormi noaptea stiind ca am pierdut-o pe micuța mea.
Am găsit o fata. Norocul meu e ca nu e grasa . O pot cara cu ușurință.
..........................................
- Bravo ! Nu credeam ca o sa aduci vreo fata . Acum poți începe testul. Îmi zice Andrew holbandu-se la fata pe care am adus-o . Tremura toată.
- Ok. Ii spun eu repede.
- Băieții luați-l!  Tipa Andrew la 4 matahale ce erau în spatele lui.
Imediat sunt luat de aceștia și dus în depozit . Spre norocul meu , acolo era Izabela. Care... plângea.  Ce ? Ce-i fac ăștia iubitei mele? O sa ii omor !
Izabela ridica capul și dau de frumoși ei ochii . De cum ma vede , da din nou în plâns.
- Scumpo .. Ii zic eu .
- Dean, fi tare pentru mine ! Zice ea.
- Ce? Ce îți fac  ăștia?  O întreb eu .
- Doar ma bat . Dar nici bătăile nu ma dor ,cum ma doare gândul ca te voi pierde . Zice ea.
- Izabela ,eu te iubesc și... nu apuc sa termin  ca sunt aruncat într-o camera foarte întunecată. Săraca Izabela . Trebuie sa o scot de aici . O iubesc și nu o pot pierde .
Stau de 3 ore și aștept sa se întâmple ceva ,dar nimic . Asta e marea tortura? Serios ?  Oare ce face acum Izabela?  E bine?
Pe neașteptate,  ușa se deschide și apare un bărbat.  Vine la mine și ma trage de brat pana pe un coridor destul de lung.  Super!  E mai ceva ca la închisoare.  Sunt adus într-o camera . Pe jos am văzut un bici, 2 cuțite și câteva pistoale .  Cred ca asta e camera de tortura. 
- Ești gata?  Ma întreba Andrew din spate . Cum a apărut acolo ? E cumva ninja ?
- Pentru ce ? Îl intreb eu .
- Pentru tortura. Ești pregatit ? Îmi spune el .
- Cred ca da ... zic eu

Mersi Ralu pentru idei😘

Bad boy si o tocilara Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum