5.

6.2K 199 3
                                    

Alarma ceasului de pe noptiera de lângă patul meu suna. M-am trezit și m-am dus sa îmi fac rutina de dimineață.
M-am dus și mi-am luat micul dejun și am așteptat-o pe Kirra sa vina sa ma ia de acasă.
După 8 minute apare Kirra .
- Bună! Zice ea .
- Hei ! Ce mai faci ? O întreb eu.
- Minunat. Tu ? Zice ea afișând un zâmbet fals . Îmi ascunde ceva .. trebuie sa aflu .
- Excelent . Ai pățit cumva ceva ? O întreb eu .
- Nu , de ce ? Întreabă ea la rândul ei .
- Eh , întrebăm și eu . I-am zis .
Am vorbit tot drumul despre școală și băieți.
Când am ajuns l-am văzut pe James care aproape ma dezbraca din priviri . Idiotul.
- Bună, dulceata ! Cum te simti? Ma întreabă el rânjind.
- Extraordinar . Ii zic eu rece. Dau sa îl ocolesc ,dar el ma trage de brat .
- De ce ești asa rece cu mine ? Altele ar da orice doar ca sa le arunc o privire . Îmi spune el.
- Eu nu sunt ca altele! Eu nu ma dau la tine ca după sa avem o aventura de o noapte . Zic eu .
- Toate ziceți la fel. Spune el deranjat și eu îmi dau ochii peste cap la remarca lui.
El îmi da drumul și eu ma duc direct în clasa cu Kirra pe urmele mele.
- Ce naiba a fost asta ? Zice ea agitata .
- Nimic ... doar o simpla discuție. Ii spun eu .
- Da ,sigur. Îmi spune ea.
La sfârșitul orelor Betty m-a invitat la ea acasă .
De cum am ajuns Betty a strigat în gura mare .
- Sunt în camera mea cu o prietena . Nu ma deranjați!
Am stat și am vorbit tot felul de chestii . Chiar îmi place sa îmi petrec timpul cu fata asta . E de treaba .
După ceva timp ușa se deschide și apare în camera lui Betty un baiat .
Era .... era superb. Brunet , cu ochii negri ,înalt ,cu un corp atletic. Mi s-a tăiat respirația pentru câteva secunde.

NEEDITAT

Bad boy si o tocilara Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum