Když jsem se ráno probudila chvíli mi trvalo než mi došlo kde vlastně jsem. Vylezla jsem z postele a přešla ke skříni. Chvíli jsem do ní jen tupě hleděla, než jsem vytáhla šedivý crop top s dlouhými rukávy, černozelenou sukni, černé silonky, černé nadkolenky a černé kotníkové boty. K tomu jsem si vzala černý přívěsek, černý batůžek a sluneční brýle s černými skly. Všechno jsem si to naskládala na postel a odešla se do koupelny vysprchovat.
Vyšla jsem z koupelny a oblékla si to. Vlasy jsem si rozčesala, ale pak je nechala splývat po zádech. Oči jsem namalovala jen řasenkou a na lícní kosti přidala trochu highliteru. Pohlédla jsem na sebe do zrcadla a do vlasů ještě dala brýle. "Hm...potřebuje to novou barvu," zabručela jsem, když mi pohled padl na moje tmavé vlasy. Možná jen nějaké světlé proužky.
"Agentka Starková se okamžitě dostaví k řediteli," ozvalo se z reproduktorů, které byly umístěné úplně všude.
Škubla jsem sebou a rychle poskládala všechny svoje věci do batohu. Tedy náčrt bitevního plánu, který s pomocí Friday převedu do 3D modelu a poupravíme ho, jsem si dala do kapsy sukně. Popadla jsem popruh batohu a vyběhla jsem z pokoje, abych u Furyho byla dřív než z toho bude problém.
Vrazila jsem do kanclu bez klepání a zarazila se hned na prahu. Fury totiž nebyl sám. Když druhá osoba uslyšela můj příchod, otočila se ke mně čelem a já poznala Tonyho. Velmi naštvaného Tonyho.
Kousla jsem se do rtu a zavřela za sebou dveře. "Tati? Já...vysvětlím ti to," vysypala jsem ze sebe.
"To je na místě, mladá dámo. Zmizela jsi z bytu a nikomu jsi nedala vědět kam! Pietro se s námi okamžitě spojil, protože jsi myslel že ses vrátila k nám. Přesně tohle byl důvod proč jsem nechtěl abyste odcházeli! Stále nejsi dospělá, Emily. Stále za tebe mám zodpovědnost. A veškeré nebezpečí stále není pryč, to už by sis měla uvědomit," řekl Ton, sundal si sluneční brýle a jeho hlas byl chladný. Bez jakékoliv emoce.
"Tati...je to mnohem horší než si myslíš. Včera jsem se podívala do mysli Hely, bohyně Smrti. Ona chce během následujícího roku znovu zaútočit na Zemi. Chce pomstít Thanose. Musíme se na to připravit," odvedla jsem téma rychle pryč.
Otevřel ústa, že něco řekne když mu zasvítilo v očích světýlko poznání. "Hela?" zeptal se, jakoby tomu nechtěl věřit.
Pokývala jsem hlavou. "Musíme to říct i ostatním. Musejí vědět jaké nebezpečí hrozí," zamumlala jsem a pomalu přešla k němu.
Tony se otočil k Furymu. "Díky, šéfe," kývl na něj, vzal mě za loket a odtáhl mě z kanclu.
Protočila jsem očima, ale nijak neprotestovala. Nemělo by to smysl, což jsem věděla.
ČTEŠ
The Guardian (Avengers CZ)✔
Fanfiction!!!Třetí díl!!! Emily Stark. Strážkyně dvou Kamenů Nekonečna. Dcera Tonyho Starka. Snoubenka Pietra Maximoffa. Ochránkyně Země. To všechno je jediná osoba. Thanos je poražen, ale jeho stoupenci ne. Zemi ohrožuje bohyně Smrti, Hela. K jejím silám s...