Tony's pov.
"Máte padla, Starku. Jděte domů a odpočiňte si," řekl Fury.
Povytáhl jsem obočí, ale vydali jsme se do quinjetu.
"Se divím, že nás nechal tak v klidu jít," řekla po chvíli Nat, zatímco vzlétla s quinjetem a zamířila k Toweru.
Clint se ušklíbl. "Tak to nejsi sama."
Steve se chytil za žebra a posadil se na zem. "Těším se, až si odpočinu. Nechápu kde Hydranti vzali takovou sílu."
"Ale prdel ti nakopali skvěle," ušklíbl se Bucky.
Kapitán Svatoušek nespokojeně zamlaskal nad jeho slovníkem. Ale nebylo mu to nic platný, to věděl.
"To je fakt. Ale co už. Hlavní je, že se vracíme domů," mávl nad tím rukou Sam.
Amy se posadila na zem a vyléčila Capovi jeho žebra. "Ještě by ses neměl namáhat, takže zítra žádný běhání," řekla mu.
"Jasně," kývl Cap, zaklonil hlavu a zavřel oči.
Promnul jsem si kořen nosu a posadil se ke Capovi. "Hele, Starouši, nebuď citlivka."
"Kdo je u tebe citlivka, Plechovko?" povytáhl obočí.
Drcl jsem do něj ramenem. "Takovej vysokej, modrookej týpek, co má úplně ukázkovou prdel."
"Tony!" vyjekl šokovaně Steve.
Pokrčil jsem rameny. "Co je? Děláš, jakoby ti to vadilo."
Steve mi chtěl odporovat, když se ozvala zepředu Nat.
"T-Tony...asi bys to měl vidět," řekla a její hlas se zatřásl.
Otočil jsem hlavu a zvedl se. "O co jde, Romanovo-" zarazil jsem se, když jsem k ní došel. To, co jsem uviděl, mě vyděsilo. Tower, který byl ještě před nedávnem v pořádku, vypadal hrozně. Vypadaná skla z oken a uvnitř to nevypadalo o moc líp.
"Co se děje?" ozval se Wandin hlas a přešla k nám. "Proboha..."
Pak mi ale něco docvaklo. Tohle se nestalo náhodou. "Emily! Friday, oblek, okamžitě!" Oblek se tu objevil skoro okamžitě, proto jsem do něj vlezl a rozletěl se do Toweru.
"Tony, počkej!" vykřikl Rhodey a se Samem mě následovali.
Přistál jsem ve zdemolovaném obýváku. Okamžitě jsem vystoupil z obleku a rozeběhl se k pokoji, ve kterém byla Emily. "Emily!" vykřikla jsem a zabouchal na dveře. Nic se neozvalo, proto jsem dveře rovnou vykopl.
Místnost vypadala normálně, jen byla prázdná. Po Emily nebyly ani památky. Kdekdo by si mohl myslet, že pokoj je opuštěný pořád, nebýt rozhozené postele, ve které moje dcera asi spala.
"Friday, co se to tu stalo?"
"Pane, včera ráno zaútočili vojáci Hydry. Slečnu Emily odvedli. Byli vedení panem Pietrem a Oliverem Frostem. Je mi líto, pane," řekla Friday.
Opřel jsem se dlaní o futra vyražených dveří. "To snad ne.."
Rhodey se Samem dorazili hned vzápětí.
"Co se-" Sam to ani nedořekl, když mu to zřejmě došlo.
Ostatní dorazili za chvíli. Když uviděli prázdný pokoj, došlo jim to. Jen Wanda s Amy nevypadaly překvapeně.
"Asi...je tu něco, co byste měli vědět," řekla po chvíli Amy.
Všichni jsme se na ní otočili. Pozvedl jsem obočí. Pokud něco vědí o Emily, ven s tím.
ČTEŠ
The Guardian (Avengers CZ)✔
Fanfiction!!!Třetí díl!!! Emily Stark. Strážkyně dvou Kamenů Nekonečna. Dcera Tonyho Starka. Snoubenka Pietra Maximoffa. Ochránkyně Země. To všechno je jediná osoba. Thanos je poražen, ale jeho stoupenci ne. Zemi ohrožuje bohyně Smrti, Hela. K jejím silám s...