Jestli jsem si kdy představovala klidné ráno, při kterém by se nic nesemlelo, dnešek to rozhodně nebyl. První známka toho, že ráno nebude dobré, byl fakt, že mi nebylo úplně dobře. Druhý fakt byl, že v pokoji byla tma.
Posadila jsem se a přejela místnost pohledem. Nepoznávala jsem jí, což mi přišlo podivné. Podívala jsem se vedle sebe, kde poklidně oddechoval Pietro. Dobře, jsme v Toweru a jsme v nějakém pokoji, který rozhodně není ani jednoho z nás.
Rychle jsem se natáhla po Pietrově černé košili, kterou na sobě včera měl, a oblékla si ji. Pak jsem položila Pietrovi ruku na rameno. "Lásko vstávat. Tohle není naše ložnice," řekla jsem mu a skenovala pohledem místnost.
Chvíli ani nereagoval, možná tvrdě spal. Pak ale pomalu otevřel oči. Na jeho tváři se usadil překvapený výraz, když mu došlo, že to není naše ložnice. Posadil se a rozhlédl se po místnosti. "Napadá, čí ložnice by to mohla být?" zeptal se polohlasem.
Zavrtěla jsem hlavou. "Ale měli bychom odsud vypadnout, než-" Ani jsem to nedořekla, když se dveře otevřely a na prahu stál Tony.
Zarazila jsem se. A jsme v prdeli...
Tony si nás všiml a chvíli na nás zíral. Pak jeho obličej nabral barvu rajčete, přičemž natáhl ruku na které mu po chvíli přistála rukavice z obleku. "Maximoffe!" zařval vztekle a namířil na něj rukavici.
Polekaně jsem sebou škubla a vylezla z postele. Až teď mi došlo, že Tony je majitelem téhle ložnice. "Tati?"
Pietro, který byl zakrytý jen Tonyho peřinou, zvedl ruce v mírovém gestu. "To-Tony, můžu ti to vysvětlit," pokusil se ho uklidnit.
Aby toho nebylo málo, za Tonym se objevil Steve s Buckym, Nat, Wandou a Clintem. Děvčata se začala pochechtávat a pánové si plácli.
"Jak se opovažuješ šukat mojí dceru?!" vyštěkl Tony.
Podívala jsem se na Pietra a vstala z postele. Pak jsem pohled přemístila na Tonyho. "Tati, jsme manželé. A jak se říká první společné noci?" ušklíbla jsem se.
"Je mi u prdele, jak se jí říká, pořád jsi nezletilá a-"
"Ale spát s klukama mám zákonem povolený od patnácti!" zavrčela jsem. Na jednu stranu ho chápu, jsem jeho dcera, ale mohl by se krotit.
Steve opatrně položil Tonymu ruku na rameno. "Tony, nech je být. Přeci jen...opravdu to nejsou děti," zastal se nás se šibalským mrknutím.
Tony se mu ale vykroutil. "Upřímně doufám, že používáte ochranu," probodl nás pohledem.
Nadechla jsem se, že něco řeknu, když mě přerušil Pietrův hlas. "Nope. Je to zbytečný. Škrtí to a Emily pak chutná jak-"
"Drž hubu!" vyjela jsem na něj a zbledla jako stěna, když si všimla Tonyho.
Ten už nepřipomínal rajče, nýbrž vařeného humra. Pak se z jeho rukavice zablesklo a světlice Pietra odhodila na opačnou stranu místnosti.
"Pietro!" vyjekla jsem a doběhla k němu.
Zasyčel bolestí, když se zvedal. "Jsem v pořádku," špitl.
Od Nat s Wandou se začalo ozývat tiché hihňání. Téměř okamžitě mi došlo proč. Pietro tu totiž stál úplně nahý.
Rychle jsem ho popadla za zápěstí a teleportovala ho do naší ložnice. Potom jsem se otočila k Tonymu čelem. "A tohle mělo znamenat jako co?!" vyjela jsem na něj vztekle. "mohl jsi ho zabít!"
ČTEŠ
The Guardian (Avengers CZ)✔
Fanfiction!!!Třetí díl!!! Emily Stark. Strážkyně dvou Kamenů Nekonečna. Dcera Tonyho Starka. Snoubenka Pietra Maximoffa. Ochránkyně Země. To všechno je jediná osoba. Thanos je poražen, ale jeho stoupenci ne. Zemi ohrožuje bohyně Smrti, Hela. K jejím silám s...