Několik týdnů poté, co jsem se vrátila do Toweru, jsem stála na terase. Tower, který nechal Tony nově vystavět, byl ve své podstatě stejný jako ten starý. Nevadilo mi to, naopak. Navozovalo to dojem, že se ten starý Tower nikdy nezřítil.
Dívala jsem se na noční New York. Vzpomínala jsem na den, kdy jsem obdobně stála na terase a přemýšlela nad svými pocity. Ten večer, kdy se Pietrovi vyznala ze svých citů. Ten večer, kdy on jí řekl ty své. Ten večer, kdy jsme existovali jen my dva.
Přitáhla jsem si hřejivý župan k tělu a pomocí Extremisu, který mi koluje v těle, si vytvořila jakousi tepelnou kouli v ruce, aby mi nebyla zima.
"Who can say where the road goes,
Where the day flows, only time?
And who can say if your love grows,
As your hearth chose, only time?
dee dah day, dee dah day, dee dah daydee dah doe day doe, dee doe day doe
Who can say why your heart sighs,As your life flies, only time?
And who can say why your heart cries
when your love lies, only time?
dee dah day, dee dah day, dee dah daydee dah doe day doe, dee doe day doe
Who can say when the roads meet,That love might be ,in your heart?
and who can say when the day sleeps,
if the night keeps all your heart?
Night keeps all your heart...
dee dah dah dahdee dah dah dah
dee dah dah dah
dee dah dah dah
Who can say if your love grows,As your heart chose, only time?
And who can say where the road goes
Where the day flows, only time
Who knows? Only time
Who knows? Only time," zašeptala jsem poslední slova a pousmála se. Už bude všechno v pořádku. Všechno.
"Proč ještě nespíš?" ozval se za mnou něčí hlas.
Otočila jsem se a podívala se na Buckyho, který se opíral o futra dveří. "Ahoj, Bucky. Jen...chtěla jsem si pročistit hlavu," pousmála jsem se. "Proč ty nespíš?"
"Přemýšlel jsem. Co všechno se stalo, co se děje a co se ještě stane. Každopádně...asi odsud odejdu," řekl tiše a stoupl si vedle mě.
"Proč?" zajímala jsem se.
Povzdechl si. "Emily...když jsem tehdy byl ovládaný Hydrou, zabil jsem Tonyho rodiče, tvoje prarodiče. Vím, že se přes to Tony přenesl, ale...vyčítám si to. Vím, že by s tím Steve nesouhlasil, ale já se tady necítím dobře. Kdykoliv se může stát, že Hydra zaútočí a obrátí mě proti vám. To nechci. Už jednou jsem se chtěl nechat zmrazit, což jsi mi rozmluvila. Nyní tě žádám, abys mi to nerozmlouvala. Jsem pevně rozhodnutý," řekl, zatímco mi hleděl do očí.
Podívala jsem se na noční New York. "Bucky...chápu to. Ale ještě, než odejdeš, zkusíme se zeptat Bruce. Třeba ti pomůže," pokoušela jsem se mu to ještě rozmluvit.
"Můžeme to zkusit, ale pochybuju že takové sérum půjde vynalézt," řekl skepticky Bucky.
Znovu jsem se na něj podívala. Povzbudivě jsem se usmála, zatímco jsem opatrně vzala jeho ruku -tu živou samozřejmě- do své. "Bruce s Tonym to zvládnou. Nechci tě nechat odejít, Bucky. Stal ses jedním z Avengers. I když jsi ve svém životě udělal cokoliv, zachránil jsi Zemi. Několikrát. Pomohl jsi nám porazit Thanose. Teď jsi pomohl zachránit dvě nejdůležitější osoby v Tonyho životě. Pepper a mě. Zkus nad tím přemýšlet. Jsi má rodina. Avengers byli, jsou a budou moje rodina. A ty do ní patříš taky," zamumlala jsem a pustila ho.
ČTEŠ
The Guardian (Avengers CZ)✔
Fanfiction!!!Třetí díl!!! Emily Stark. Strážkyně dvou Kamenů Nekonečna. Dcera Tonyho Starka. Snoubenka Pietra Maximoffa. Ochránkyně Země. To všechno je jediná osoba. Thanos je poražen, ale jeho stoupenci ne. Zemi ohrožuje bohyně Smrti, Hela. K jejím silám s...