Druhý den ráno jsem se probudila. Nechtěla jsem Pietra, který měl kolem mě omotanou ruku, budit, takže jsem od něj tiše vylezla. Vzala jsem si připravené oblečení a zavřela se do koupelny. Tam jsem si umyla vlasy a po dlouhých dvaceti minutách vylezla ze sprchy.
Vzala jsem si na sebe černé roztrhané džíny, černý krajkový crop top. Na nohy jsem si obula černé kotníkové boty na jehlovém podpatku. Přes ramena si hodila bílé sáčko a na krku si upravila řetízek od Pietra. Zásnubní prsten jsem přidala také. To celé jsem doplnila růžovou kabelkou s černými přezkami. Vlasy jsem si jen navlnila. Makeup jsem udělala jednoduchý a přidala k tomu výraznou růžovou matnou rtěnku.
Vyšla jsem z koupelny, tiše přešla pokoj a vylezla z něj. Zamířila jsem k výtahu, abych opustila Tower co nejrychleji. "Friday, kdyby se někdo ptal kde jsem, šla jsem se projít. Měla bych se vrátit do večera. Nikdo mi nesmí zavolat. Kdybych potřebovala pomoc, dám vědět," přikázala jsem polohlasem.
"Jistě, slečno," přitakala Friday.
Pousmála jsem se. Sjela jsem výtahem dolů, abych nenarazila na ostatní. Vyšla jsem z Toweru a okamžitě zamířila do onoho podniku, který jsem dříve milovala.
Dorazila jsem na místo. Tam se mě ujal číšník, který mě poznal. "Slečno Starková, pojďte se mnou prosím," řekl a dovedl mě ke stolu, který byl zastrčený v tom nejtemnějším místě restaurace.
Když jsem se zastavila před stolem, máma už tam seděla. "Můžete jít," odkývla jsem číšníka, zatímco jsem matku probodávala pohledem.
Žena, která mě porodila, se zvedla a zeširoka se usmála. "Ahoj, zlatíčko. Jsem ráda, že tě zase vidím. Od té doby, co jsme se neviděly, jsi zkrásněla," řekla a pokynula mi, abych se posadila.
Posadila jsem se a zamračila se. "Tak o co jde?" zeptala jsem se přímo, zatímco jsem si odložila kabelku na klín.
Počkala, dokud nám číšník nepřinesl dvě sklenice vína. Poté tu svou vzala, upila z ní a podívala se mi přímo do očí. "Drahoušku, mám pro tebe návrh. Víš, že jsem tvou výchovu zvládala i bez tvého otce. Vrať se ke mně a budeme spolu žít jako matka s dcerou. Stejně jako předtím," pousmála se.
Ušklíbla jsem se. "Popravdě, nemám zájem. Mám rodinu, která mě miluje. Která by mě nikdy nezradila. Která se mnou je za každou cenu. Ty jsi mi celej život lhala. Celej život jsem si myslela, že nás táta opustil. A pak se dozvím, že moje vlastní matka je...vůdkyně Hydry?! Víš ty vůbec co mi Hydra dělala?! Cpali do mě nějaký sračky! A tys tomu nezabránila!" vyčetla jsem jí polohlasem.
Začala hýbat zápěstím, aby víno ve sklenici roztočila. "Ta séra byla téměř neškodná. Měla jen utlumit to, co v tobě rostlo. Ty jsi výjimečná už od narození. Proto jsem ti lhala. Tyhle schopnosti v sobě máš od doby, kdy jsi přišla na svět. Emily, ty jsi přímý potomek Red Skulla."
ČTEŠ
The Guardian (Avengers CZ)✔
Fanfiction!!!Třetí díl!!! Emily Stark. Strážkyně dvou Kamenů Nekonečna. Dcera Tonyho Starka. Snoubenka Pietra Maximoffa. Ochránkyně Země. To všechno je jediná osoba. Thanos je poražen, ale jeho stoupenci ne. Zemi ohrožuje bohyně Smrti, Hela. K jejím silám s...