Bucky se mnou běžel dál, nezastavoval se. Wanda nás chránila před útočníky, jakoby měli jen jediný úkol. Dostat mě pryč.
"Pozor!" vykřikla Wanda a rychle kolem nás vytvořila bariéru.
Bucky se ale nestihl zastavit, takže vrazil přímo do bariéry a spadl na zem.
Vypadla jsem mu z náruče a tvrdě dopadla na záda.
"Emily!" vykřikl Winter Soldier a rychle se zvedl, aby splnil svůj úkol.
Namáhavě jsem se zvedla. "Bucky...musíte najít Pietra. Zvládne mě dostat do quinjetu rychleji. Najděte ho a já zůstanu tady. Schovám se, jasný?"
Bucky si s Wandou vyměnil pohled. Věděl, že je to pravda, proto ani neodporoval. "Wando, zvládneš se mu dostat do mysli?"
Přikývla. "Zkusím to. Zatím dávej pozor, aby se sem nikdo nedostal," nařídila mu a zavřela oči, aby se napojila na Pietrovu mysl.
Přešel ke mně, aby mě podepřel. "Vydrž ještě chvíli, Emily. Zvládneš to, jasný?"
Podívala jsem se na něj. Na tváři se mi objevil úsměv, který byl spíš úšklebkem než úsměvem. "Bucky, vždycky jsem to zvládla. Ale matka měla pravdu. Avengers jí nedokážou porazit. Dokud spolupracuje s Helou...našla jsem jen jedno řešení, jak se toho zbavit," dostala jsem ze sebe tiše.
Bucky se zamračil. Nelíbil se mu směr, kterým se konverzace uchylovala. "Emily, o čem to proboha mlu-" Ani to nestihl doříct, když se z rohu vynořily dvě postavy.
Prudce jsem se otočila a obě postavy poznala. Matka s Helou. Jak sakra zjistily, že jsem pryč?!
Hela se na mě podívala. "Ty sis vážně myslela, že se ti podaří utéct? Ne, Starková. Dostanu to, co chci. Vždycky," zavrčela, zatímco se jí v ruce vytvořila černá dýka.
Bucky s Wandou přišli ke mně, aby mě bránili.
Matka se na mě podívala. "Emily, nedělej hlouposti. Vzdejte se, nemáte šanci měřit se s naší armádou."
Podívala jsem se na Buckyho a Wandu. Pokud to mám skončit, oni musejí odejít.
Wanda, která se mi zřejmě podívala do hlavy, prudce zavrtěla hlavou. "Emily, musí být i jiné řešení! To nesmíš!"
Odvrátila jsem se. "Ty Kameny vám dám, ale nechte Avengers odejít."
Hela se vítězoslavně ušklíbla. "Výborně, konečně jsi přišla na to, co chci. Ale na to už je pozdě. Ty krysy vyhladíme ze zemského povrchu a ty budeš sledovat, jak umírají. Myslíš si, že nevím, že ten kluk už nějakou chvíli donáší? Proč si myslíš, že jsme ho přiřadily k tobě?" vysmívala se dál.
Ztuhla jsem. Tohle nemohla být pravda...nemohla!
"Je to tak, Emily. Smiř se s tím, že jsme vždy o krok napřed," řekla matka a natáhla ke mně ruku.
Zavřela jsem oči. Mysl jsem zaplnila jen jedinou myšlenkou. Vytvoř bariéru kolem tebe a Buckyho, Wando. Upřímně doufám, že mi stále čte myšlenky.
"Dělej!" zařvala Hela.
Otevřela jsem oči a natáhla ruce před sebe. V dlaních jsem nechala vyvolat Kameny.
Hela s matkou se po nich natáhly ve chvíli, kdy jsem Kameny donutila vydat veškerou svou energii.
Podívala jsem se na ně. "Já jsem Strážkyně Kamenů Nekonečna. Jsem jejich ochránkyně a nyní Kamenům přikazuji, zničte nepřátele své ochránkyně!"
ČTEŠ
The Guardian (Avengers CZ)✔
Fanfiction!!!Třetí díl!!! Emily Stark. Strážkyně dvou Kamenů Nekonečna. Dcera Tonyho Starka. Snoubenka Pietra Maximoffa. Ochránkyně Země. To všechno je jediná osoba. Thanos je poražen, ale jeho stoupenci ne. Zemi ohrožuje bohyně Smrti, Hela. K jejím silám s...